15:28h. Dijous, 14 Desembre de 2017

Nova campanya de dinamització del comerç de proximitat amb l'adhesió de set municipis lleidatans

Artesa de Segre, Balaguer, Juneda, Les Borges Blanques, Lleida, Mollerussa i Solsona participen a la iniciativa, que sota el lema Comprar al barri té premi, repartirà 1.122 premis aquest mes de juny entre els clients dels comerços adherits

Fotografia d’una clienta participant en el sorteig de la campanya a les Borges Blanques
Fotografia d’una clienta participant en el sorteig de la campanya a les Borges Blanques

Artesa de Segre, Balaguer, Juneda, Les Borges Blanques, Lleida, Mollerussa i Solsona són els set municipis de la demarcació de Lleida inclosos en la setena campanya de dinamització del comerç de proximitat Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir, que es portarà a terme aquest mes de juny a Catalunya i que comptarà amb un total de 33 municipis adherits, 1.845 comerços i 29 associacions de comerciants.pla barris lleida demarcacio texte

La iniciativa, que té com a objectiu dinamitzar el comerç de proximitat en els nuclis antics dels municipis, està impulsada per la Generalitat, Pimec i les quatre diputacions.

Sota el lema Comprar al barri té premi, aquests municipis repartiran 1.122 premis, valorats en 99.960 euros, entre els clients dels comerços adherits a la campanya. Per cada compra, el client rebrà una butlleta que l’habilitarà per participar en el sorteig d‘un premi principal que consisteix en experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles i productes típics de cadascun dels municipis participants en la campanya.