El ‘No Surrender Festival’ de Vilanova de Bellpuig es promociona a Milà

Els promotors de la iniciativa anuncien que a hores d’ara ja s’ha arribat a la meitat de les inscripcions i fan una crida a músics d’arreu perquè s’hi apuntin

NO SURRENDER MILA portada
photo_camera Els organitzadors a Milà, una de les ciutats europees amb més seguidors del ‘Boss’

El ‘No Surrender Festival’, el festival que aplegarà 1.001 músics interpretant la cançó de Bruce Springsteen el pròxim 8 de juliol a Vilanova de Bellpuig, s’està promocionant a Milà, ja que la ciutat italiana és un dels indrets europeus on més fans té l’artista nord-americà.  

L’esdeveniment, organitzat pel bar l’Estoneta Sala Boss d’aquesta localitat de Pla d’Urgell de només 1.200 habitants, pretén aconseguir un rècord mundial amb l’enregistrament de la cançó ‘No Surrender', en una actuació fins ara inèdita que reunirà en el camp de futbol a participants d’arreu de l’Estat i de l’estranger. 

El promotor del ‘No Surrender Festival’, Josep Maria Pons, comenta que a només dos mesos de la celebració de l’acte, “el ritme d’inscripcions és molt alt, amb 500 entrades venudes”.

L’esdeveniment, que se celebrarà el 8 de juliol a Vilanova de Bellpuig, acollirà a 1.001 músics interpretant la cançó de Bruce Springsteen

El ‘No Surrender Festival’, que compta amb un equip de 70 voluntaris i espera rebre la visita d’unes 4.000 persones, té un clar component solidari. Així, el festival col·labora amb l’ONG Proactiva Open Arms, subhastant una caricatura de Bruce Springsteen, i amb l’entitat Acudam de Mollerussa, de persones amb discapacitat, amb la qual s’han dissenyat unes xapes amb el lema ‘I Love lo Jefe’. Els beneficis de la venda d’aquestes es destinaran a la mateixa Acudam. 

El festival tindrà un caràcter inclusiu, de forma que qualsevol persona amb un mínim de capacitats musicals pot unir-s’hi i participar, portant la seva bateria, el baix, la guitarra o cantant. A més del seu vessant musical, el ‘No Surrender Festival’ disposarà d’una àrea amb expositors de productes de proximitat, marxandatge relacionat amb el ‘Boss’, tallers infantils i zones de restauració, pàrquing i acampada. 

Comentaris