09:57h. Dilluns, 25 Setembre de 2017

Gemma Marcos s'emporta el creuer pel Mediterrani per la seva compra a l'Open Night de Mollerussa

Dolors Molina, guanyadora d'un cap de setmana a Andorra més entrades a Caldea, mentre que també es van repartir entrades per al No Surrender Festival de Vilanova de Bellpuig i ampolles de vi del Castell del Remei

Imatge del centre comercial de Mollerussa a l'Open Night de dissabte
Imatge del centre comercial de Mollerussa a l'Open Night de dissabte

Gemma Marcos Grustan ha resultat la guanyadora del premi del creuer pel Mediterrani per a dues persones sortejat entre els compradors a l'Open Night de Mollerussa de dissabte passat. L'agraciada va fer una compra a Calzados Lazaro. La resta de premis, sortejats aquests dimarts, han estat per a Dolors Molina, guanyadora d'un cap de setmana a Andorra més les entrades a Caldea, i que va comprar a la botiga Serret; Ester Visa, Núria Cañadell i Alexandra Oriola, que s'han emportat tres entrades per al No Surrender Festival de Vilanova de Bellpuig dels dies 7 i 8 de juliol, i Ramon Sans, Martí Vilamajor i Maria Lema, premiats amb sis ampolles de vi gentilesa de Castell del Remei. Mollerussa sorteig OPEN NIGHT texte

Des de l'associació Mollerussa Comercial, organitzadors de l'Open Night, han valorat de forma positiva l'edició d'enguany celebrada dissabte passat, malgrat la climatologia. En una roda de premsa, les membres d'aquest col·lectiu Núria Girabet i Sílvia Molins, han manifestat que "si bé les terrasses possiblement en sortien una mica perjudicades a causa de les baixes temperatures, els botiguers han fet una valoració molt positiva de l’esdeveniment, ja que justament el fred va fer que la gent entrés més als establiments".

Valoració positiva del 6è Open Night, malgrat la climatologia

Les representats de Mollerussa Comercial han afegit que "segons les primeres valoracions, els comerciants han expressat a l’associació que les vendes han anat força bé, similars a l’any anterior i per tant han estat un èxit".

La roda de premsa ha comptat també amb la regidora de Joventut, Turisme i Pla de Barris, Imma Casanella. La regidora ha afegit que des de l'Ajuntament la valoració també és positiva, "ja que aquesta proposta comercial, social, cultura i lúdica va més enllà del temps que pugui fer  en una edició concreta perquè és una activitat altament consolidada i que tant els comerciants com la ciutadania, no només de Mollerussa, sinó de la província, espera poder-la celebrar tots els anys quan arriben aquestes dates".