Mollerussa obrirà el Saló de l'Automòbil quatre dies, un més que la resta de la Fira de Sant Josep

Presentació del calendari firal per al 2017 amb 10 esdeveniments i l'objectiu de superar els 9M€ en venda directa de cotxes

Presentació Fires Mollerussa Interior-1
photo_camera Solsona i Segarra amb els cartells promocionals dels certàmens d'enguany

Fira de Mollerussa ha presentat aquest dilluns el seu calendari firal per a aquest 2017 al llarg del qual organitzaran fins a deu esdeveniments: 145 Fira de Sant Josep, del 17 al 19 de març (on s’inclou el 37è Saló de l’Automòbil, si bé aquest obrirà un dia abans, del 16 al 19 de març); 2a Mollerussa Drone Party, del 31 de març al 2 d’abril; 29a Autotrac, del 7 al 9 d’abril; 22a Expoclàssic, dies 6 i 7 de maig; Lo Vermutet, mesos d’estiu; 16è Concurs de Pintura Ràpida Ciutat de Mollerussa, el 24 de setembre; 23a Autotardor, del 20 al 22 d’octubre; 10a Mollerussa Lan Party, del 9 al 12 de novembre, i 2a Mollerussa E-Vents, del 24 al 26 de novembre.Presentació Fires Mollerussa Interior

La Mollerussa Drone Party, que passa a finals de març i l’Expoclàssic que torna als seus orígens i s’avança al maig, són les novetats més destacades en un calendari que té com a “millor notícia (...) que consolidem el de l’any passat”, segons ha dit l'alcalde de Mollerussa i president de l'ens, Marc Solsona, en referència a les dues noves convocatòries del 2016 i que aquest 2017 tornen a estar al calendari: Mollerussa Drone Party i Mollerussa E-Vents, un certamen aquest últim del qual Solsona ha opinat “té molt recorregut i molta potencialitat”.

L’alcalde, acompanyat pel director de l'ens, Poldo Segarra, ha parlat del volum de negoci realitzat a les fires i de forma especial del registrat pel sector d'automobilístic als tres certàmens on és present aquest sector: Fira de Sant Josep, Autotrac i Autotardor, i que l'any 2016 va tancar vendes per un import de 8,8M€. Aquesta xifra suposa una de les millors des que es tenen dades, mentre que l’objectiu d’enguany seria continuar millorant-la i poder sobrepassar els 9M€ “amb els quals ens situaríem en xifres ja històriques”, ha afegit Solsona.

Per la seva part, el director ha fet balanç del 2016, un any que va tancar “de forma positiva”, ha dit, i amb un registre total de més de 500 expositors i gairebé 210.000 visitants.Presentació Fires Mollerussa texte

La trobada anual amb els mitjans de comunicació s'ha celebrat al Teatre L’Amistat i ha comptat amb una trentena de periodistes en representació d’una vintena de mitjans de comunicació de Lleida, així com amb membres de l'ens firal.

En aquest marc, Fira de Mollerussa ha presentat els diferents cartells promocionals dels certàmens d’aquest 2017, amb una nova imatge que manté una línia d'estil comuna però que incorpora el color com a element identificatiu de cadascuna de les fires, ha afegit Segarra.

Comentaris