06:36h. Dimecres, 26 Juliol de 2017

Mollerussa sorteja els premis de la campanya comercial 'Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir'

La capital del Pla participava per quart any en aquesta iniciativa que ha aplegat 34 poblacions catalanes i que té com a finalitat dinamitzar el comerç urbà de proximitat

Foto de grup dels guanyadors del sorteig realitzat aquest dimarts
Foto de grup dels guanyadors del sorteig realitzat aquest dimarts

Ester Piqué, de Mollerussa; Anna Rojas, de Miralcamp; Maribel Torné, del Palau d’Anglesola; Ruth Casanovas, de Belianes; Agnès Ausas, de Montgai, i Belén Garrido, de Castellserà; han resultat les persones guanyadores en el sorteig realitzat aquest dimarts a Mollerussa corresponent a la setena campanya de dinamització comercial Barris antics. Molt per descobrir, molt per oferir,  que té com a objectiu potenciar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics. Els afortunats han guanyat premis oferts pels 34 municipis catalans participants i que consisteixen en visites guiades, àpats, nits d’hotel o visites a museus, entre altres.

La Perruqueria la Plaça ha estat la guanyadora en la categoria d'establiments

En el cas dels comerços, que com cada any també han entrat en un sorteig, el guanyador d'aquesta edició ha estat per a la Perruqueria la Plaça (Alida Rosa Ballesta Guzman), que podrà gaudir de la visita a Caldes de Montbui.

La campanya Barris antics. Molt per descobrir, molt per oferir s'ha dut a terme a Mollerussa, de forma conjunta amb 34 barris antics de tot Catalunya que tenen en marxa un Pla de Barris. Tot i que a nivell de Catalunya enguany és la setena edició, Mollerussa hi participa des de fa quatre anys. 

Lleida, Juneda, Artesa de Segre, Solsona, Les Borges i Balaguer, altres poblacions lleidatanes participants a la campanya  

Enguany les localitats que han participat en la campanya han estat: Llagostera, la Bisbal de l’Empordà, Súria, St. Quintí Mediona, Calafell, L’Arboç, El Vendrell, St. Martí Tous, Lleida, Roda de Ter, Figueres, Centelles, Tortosa, Juneda, L’Escala, Sallent, la Selva del Camp, Sant Feliu Codines, Artesa de Segre, Vilanova del Camí, Torelló, Solsona, Les Borges Blanques, Mediona, Caldes de Montbui, Balaguer, Falset, Arbúcies, Sant Hipòlit de Voltregà, Besalú, Manresa, Roses, Ulldecona i Mollerussa.

A  Mollerussa, la campanya ha estat organitzada per l’Ajuntament de Mollerussa amb la col·laboració de l’Associació de Mollerussa Comercial. Així durant el mes de juny, les persones que han comprat als establiments adherits a la campanya han pogut participar en el sorteig d'un dels premis omplint les butlletes que es trobaven en els establiments adherits i identificats amb el corresponent cartell.  

L’acte de lliurament ha estat a càrrec de la regidora de Joventut, Turisme i Pla de Barris, Imma Casanella, i de la tècnica del Pla de Barris, Anna Calvis. Casanella s’ha mostrat molt satisfeta de l’alta participació dels establiments que enguany han apostat per aquesta campanya, ja que, d’un total de 213 establiments visitats de la zona del Pla de Barris, 165 han volgut adherir-se a aquesta, enfront dels 113 de l’any passats. La regidora també ha explicat que aquests establiments han aportat diferents productes a la campanya. En concret els establiments han donat un total de 167 productes, amb els quals s'han preparat 16 lots.