Una cinquantena de comerços participen en la campanya 'Agramunt t'estima'

L'Ajuntament aposta en la iniciativa pel valor de les paraules i les emocions

Presentacio Campanya foto conjunta inteior bona
photo_camera Presentació de la campanya aquest divendres amb els elements de fusta a l'entrada i sortida del municipi

Agramunt ha presentat, aquest divendres, la campanya Agramunt T’estima que té com a objectiu "apostar pel valor de les paraules i les emocions que es poden transmetre a través d'aquest lema", amb un missatge "que busca la interpel·lació del visitant i del ciutadà per aconseguir un càlid acolliment amb el municipi", segons els organitzadors.

Elements de fusta als principals accessos a la localitat amb l'acollidor missatge

Amb aquesta finalitat, s'han instal·lat als principals punts d’entrada i sortida de la localitat -rotonda de la C-14 a l’accés d’Agramunt per Tàrrega i a la rotonda de la L-303 a l’accés d’Agramunt per Cervera-, uns elements de fusta que es van separant de forma progressiva, com una línia cinètica, amb el missatge escrit Agramunt T’estima

D'altra banda, la campanya, posada en marxa des de l'Ajuntament, també arribarà al sector comercial i de negocis locals. En aquesta línia, el pròxim 8 de desembre, i coincidint amb el Mercat de Nadal d’Agramunt, s'iniciarà una acció adreçada a aquest gremi i a la qual s'han adherit més d'una cinquantena d'establiments. En una proposta que combina les ganes de regalar amb la il·lusió d'obrir una capsa de regal, l'acció consistirà en el repartiment per part dels comerços, d'unes butlletes als seus clients, les quals podran bescanviar "per unes capses màgiques que contenen al seu interior la paraula t’estimo". Aquesta campanya es portarà a terme durant el mes de desembre en diferents punts d’Agramunt i en uns dies concrets.

Enviaran capses a personalitats rellevants per fer més extensiva la campanya

En total es repartiran unes 1.700 butlletes, que es bescanviaran per 1700 capses màgiques, a més de 20 tiquets daurats amb premis especials, dos canals de difusió via Facebook i Instagram i un concurs fotogràfic, entre altres sorpreses. Els organitzadors han previst també l'enviament de capses a diferents personalitats importants de l’àmbit cultural, polític o esportiu per fer més extensiva la campanya i donar a conèixer la marca Agramunt T’estima arreu del territori.

Comentaris