La Diputació de Lleida rellança la marca turística Ara Lleida

Coincidint amb la celebració el 2013 del vint-i-cinquè aniversari d’aquesta marca, i atenent als estudis de posicionament que aconsellaven potenciar-ne el seu
reclam, la Diputació ha iniciat així la promoció i la difusió d’aquesta nova imatge corporativa.

El president Joan Reñé, i el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch.
photo_camera El president Joan Reñé, i el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch.

La Diputació de Lleida ha presentat aquest dilluns el rellançament de la marca turística Ara Lleida, el distintiu amb que el Patronat de Turisme d’aquesta institució
ha treballat la promoció de les comarques de Lleida des de fa 24 anys, i que alhora esponsoritza més d’una setantena de clubs i esportistes de les Terres de Lleida.

El concepte de la nova marca sintetitza la diversitat del territori de les comarques lleidatanes, com també dels paisatges, les activitats i els serveis que representa
Ara Lleida.  La nova imatge corporativa s’ha dissenyat en resposta a les conclusions d’un exhaustiu estudi de mercat i de posicionament que s’ha realitzat des de la Diputació de Lleida a gairebé 1.000 enquestats. D’aquesta forma,

es dóna un nou impuls a la marca Ara Lleida potenciant la cohesió i la visió global i de conjunt de tota l’oferta turística de la demarcació,

tal i com ha destacat el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé.

Es tracta d’un logotip molt més integrador, en el que totes les comarques de la demarcació de Lleida estan representades. L’objectiu és que tot el territori, des de
la plana fins al Pirineu lleidatà se senti identificat amb la nova imatge corporativa Ara Lleida, ha dit el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch.

La nova marca "ara lleida" sintetitza la diversitat de territoris, de paisatges, d'activitats i de serveis que acullen les comarques de Lleida. Així, la composició de
la nova marca suma el lema "ara lleida" sobre una taca de diferents tonalitats per donar lloc a una marca compacta i una presència diferenciadora. La suma de
formes i colors, fruit de la sintetització gràfica i cromàtica de les comarques de Lleida, representa les variables temàtiques de tot el territori, tant les del Pirineu
com les de la plana de Lleida.

El lema tipogràfic integrat dins del símbol aporta pregnància i reconeixement de la marca. La composició, tant de text com de taca de colors, descriu una diagonal
ascendent que dota la marca d'un esperit positiu.

Comentaris