Supermercat Pujol incrementa les seves vendes en un 7,7% durant el primer semestre de l’any

La companyia, propietària de la cadena de supermercats Plusfresc, ha assolit unes vendes de més de 63 milions d’euros.

Supermercat de la firma Plusfresc
photo_camera Supermercat de la firma Plusfresc

La cadena de supermercats SUPSA Supermercat Pujol ha tancat el primer semestre de l’any amb un increment del 7,7% en vendes respecte al mateix semestre de l’any passat, superant els 63 milions d'euros. Pel que fa a superfície constant, les vendes s’han incrementat en un 3,2%.

Segons Francisco González, director general de Plusfresc, “es tracta d’unes xifres molt bones que ens demostren que els nostres clients confien en nosaltres i que estan satisfets tant amb la qualitat del nostre producte".

La cadena ha reformat els establiments de l'Avinguda Blondel a Lleida i els de Torrefarrera, Almacelles, Alcoletge i Alpicat

A aquestes bones dades cal afegir la reforma que la companya ha portat a terme als establiments que té a l’Avinguda Blondel de Lleida i als municipis de Torrefarrera, Almacelles, Alcoletge i Alpicat, un procés que es va iniciar l’any passat i que continuarà al llarg dels pròxims mesos, segons González.

Actualment SUPSA Supermercat Pujol compta amb 1.000 col·laboradors i una xarxa d’establiments ubicats, a més de Lleida, a Tarragona, Barcelona, l’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent.

A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.

Comentaris