ILERTRAVEL recollirà a la porta de casa a les persones que reservin en el nou web de l'agència

L'agència ILERTRAVEL estrena el servei de viatges porta a porta

L'equip de l'agència ILERTRAVEL de Mollerussa
photo_camera L'equip de l'agència ILERTRAVEL de Mollerussa

Publireportatge

L'agència de viatges ILERTRAVEL, en el marc de la seva contínua voluntat d'oferir la funcionalitat dels serveis als seus clients, estrena una pàgina web que no vol ser altra cosa que una extensió del contacte amb el públic i la contínua oferta dels seus productes.

Amb la nova eina, ILERTRAVEL arrenca un projecte pioner d'ofertes pròpies de viatges que es poden contractar des del web www.ilertravel.es/es/, una vintena de propostes, amb destinacions i preus variats, des de creuers, passat per sortides de cap de setmana, a viatges per Europa.

Imatge del nou Web de l'agència ILERTRAVEL

Reserves porta a porta

ILERTRAVEL, per tal de divulgar el nou web, llança una oferta de viatge porta a porta. 

Què vol dir això?, doncs que les persones que reservin un viatge a través de la pàgina www.ilertravel.es, i que resideixen a cinquanta quilòmetres de Mollerussa, se'ls recollirà a la porta de casa, i així evitar el desplaçament al punt de partida del viatge. El servei també inclou un guia, que acompanyarà als viatgers en tot el recorregut.

Web ILERTRAVEL de reserva d'allotjaments i hotelsEl web, també inclou un buscador d'allotjaments i hotels, des del que també es poden fer reserves, que tindran un descompte important fins a final d'octubre, amb motiu de l'estrena del nou portal.

L'objectiu d'ILERTRAVEL és poder renovar els paquets de viatges per tal que els clients tinguin al seu abast un catàleg d'ofertes de lleure, i cultura variades. L'agència s'obre més intensament al mercat en línia, una evolució als nous hàbits del públic, però sense abandonar la seva actitud d'atenció de proximitat que caracteritza l'agència de viatges mollerussenca.


ILERTRAVEL ha fet la transformació tecnològica, amb una important presencia a les xarxes Facebook i Instagram, que alimenten la mateixa satisfacció dels clients, que solen incorporar fotografies i comentaris de les seves experiències viatgeres.

Comentaris