Instagram es converteix en eina de promoció turística del Pla d'Urgell

L'Oficina de turisme del Pla d'Urgell va engegar aquest dimarts la campanya Tasta el Pla, que consistirà a promocionar àmbits de la comarca a través d'Instagram

Joep M. Huguet i Imma Balcells presenten Tasta el Pla
photo_camera Joep M. Huguet i Imma Balcells presenten Tasta el Pla

L'àrea de Turisme del Consell Comarcal del Pla d'Urgell va engegar aquest dimarts 14 de març la primera acció de la campanya Tasta el Pla, amb la que es vol divulgar la tasca dels productors i restauradors així com l'oferta turística de la comarca. La iniciativa consisteix en sortejos mensuals de productes i experiències gastronòmiques entre les persones que participin en les accions de divulgació de la campanya a través de la xarxa social d'Instagram.

Cartell de la Campanya Tasta el PlaL'ens comarcal proposarà cada mes un productor o establiment en el seu perfil d'Instagram @turismedelpla, que els usuaris hauran de compartir i comentar amb els seus cercles en la xarxa social, La primera de les propostes té com a protagonista el restaurant de Linyola La Guspira,,i fins al dia 20 de març els concursants podran accedir al seu perfil i compartir-lo amb les seves amistats. Per aquesta simple acció tindran l'oportunitat de gaudir d'una experiència gastronòmica per a dues persones a càrrec del xef Jordi Vidal, en aquest restaurant del Pla d'Urgell.

Per participar a Tasta el Pla, els requisits seran mensualment els mateixos, cal ser seguidor del perfil d'Instagram de Turisme, @turismedelpla, i de l'establiment o productor que hi col·labora, en aquest cas el restaurant La Guspira, @laguspira_restaurant. A més, s'haurà de clicar, m'agrada a la fotografia del cartell del sorteig que es publicarà en cadascun d'aquests dos perfils. Per últim, s'ha de deixar un comentari, només al cartell que penjarà l'Oficina, amb el hashtag #tastaelpla i s'han d'etiquetar, en aquest mateix comentari, tres persones amb les quals es voldria gaudir d'aquesta experiència.

Comentaris