"Referent al territori" o "un mirall per a altres ciutats de la província", van ser alguns dels qualificatius amb els que l'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i el president de l'associació Mollerussa Comercial, Àlex Català, van definir el desenvolupament de la quarta edició de la Mollerussa Open Night de divendres passat, una iniciativa que es consolida "com l'esdeveniment comercial de l'any amb un gran èxit de públic i de vendes".
Solsona i Català van fer aquestes declaracions en el marc d'una roda de premsa durant la qual van fer balanç, així com els sortejos dels diferents premis d'aquesta quarta convocatòria. Pel que fa al creuer pel Mediterrani per a dues persones, l’agraciada va ser Anna Gomà Clotet, amb un val de compra de Calzados Lazaro, SL.
El públic va ser no només de Mollerussa sinó també de la comarca i d'altres indrets de Lleida
La resta de premiats van ser Lourdes Pelegrí, qui es va emportar el cap de setmana a Andorra amb dues entrades a Caldea, i Maite Sol, Teresa Álvaro, Mamadou Lama i Teresa Niubó, com a guanyadores de les ampolles de vi, gentilesa del Castell del Remei.
L’Open Night de Mollerussa, celebrada el passat dia 27 de juny, va tornar a ser un èxit, omplint de gent els carrers del centre de la ciutat. Pel que fa a la procedència dels visitants no només van ser de Mollerussa, sinó també de la comarca i d’altres indrets de tota la província de Lleida, segons els organitzadors. Els visitants van poder gaudir d’ofertes especialment dissenyades per a aquesta nit.
Pel que fa a les vendes, el balanç va ser positiu segons el president de l’associació de Mollerussa Comercial. Enguany s’hi ha implicat més d’una vuitantena d’establiments associats el que suposa un 30% més que en l’anterior edició i fins i tot hi ha hagut algun comerç que s’ha donat d’alta a l’associació comercial.