Mollerussa presenta marca turística amb l'aigua com a protagonista

La finalitat és vendre els actius de la ciutat per a atraure visitants de fora i alhora també socialitzar-los entre la mateixa ciutadania perquè els coneguin millor i els gaudeixin ajudant també així a reactivar l’economia a través del turisme
Presentació de la marcaMollerussa et conVida! ©JosepAPérez
photo_camera Presentació de la marcaMollerussa et conVida! ©JosepAPérez

L'Ajuntament de Mollerussa ha presentat aquest dissabte la nova marca turística Mollerussa et conVida! que té com a objectiu divulgar els atractius de la capital del Pla d'Urgell arreu. Una imatge que ha tingut com a font d'inspiració l'aigua. El consistori mollerussenc ha dut a terme l'acte de presentació en el marc de la Fira de Sant Josep i en l'estant que l'ens local ha instal·lat ens el pavelló verd, hi han participat l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, la regidora de Turisme, Rosalia Carnicé, i la responsable tècnica de la regidoria, Mireia Caba.

Solsona ha explicat que la finalitat és vendre els actius de la ciutat per a atraure visitants de fora i alhora també socialitzar-los entre la mateixa ciutadania perquè els coneguin millor i els gaudeixin ajudant també així a reactivar l’economia a través del turisme. 

S’està treballant en la inclusió de Mollerussa com un punt d’una de les noves etapes juntament amb l’Estany d’Ivars-Vila-sana que proposa la ruta Grand Tour, que té per objectiu promocionar el turisme interior

Solsona ha destacat el Museu de Vestits de Paper com un dels seus principals atractius de la ciutat, un espai que des de principis d’any i fins avui ja l’han visitat prop de 1200 persones. Aquesta xifra que augura una recuperació de visitats a l’equipament que va patir també les conseqüències de la pandèmia, ja que el 2020 només el van poder visitar 1758 persones i el 2021  ho van fer 2372 mentre que el 2019 en van fruir gairebé 9.000 persones.

Presentació de la marcaMollerussa et conVida! ©JosepAPérez
Presentació de la marcaMollerussa et conVida! ©JosepAPérez

La regidora de Turisme, Rosalia Carnicé ha fet referència a la projecció que tindrà Mollerussa i la comarca amb el Forum d’Ecoturisme que se celebrarà els pròxims 6 i 7 d’abril, en l’organització del qual l’Ajuntament hi està representat. Carnicé ha fet referència a les actuacions que s’han dut a terme en aquesta àrea com han estat la senyalització del recorregut de la ruta Passejant per Mollerussa, creada conjuntament amb l’Associació A2Mic; l’elaboració d’un mapa turístic per a la difusió dels punts d’interès local o la ubicació d’un punt de pernoctació d’autocaravanes en col·laboració amb l’Associació Xalar. En aquest sentit, també ha indicat que es treballa per obrir una àrea de servei i no únicament de pernoctació per aquest tipus de turisme.

La responsable tècnica de la regidoria, Mireia Caba ha explicat el sentit de la imatge corporativa de la nova marca de turisme, que ha tingut com a font d'inspiració el Canal d’Urgell i la rellevància de la infraestructura com a font de riquesa de les terres que rega. Així mateix, també ha detallat que amb aquesta marca s’identificaran diferents productes de regal com tasses, paraigües, llapis o imants de nevera, que es podran adquirir a la botiga del Museu de Vestits de Paper, entre altres punts.  


 

Comentaris