Nova campanya de Mollerussa Comercial amb el Moll€uroman

Sorteig de compres setmanals de franc en una acció promocional amb pàrquing gratuït i la incorporació d'un nou dinamitzador comercial 

Mollerussa Comercial presenta la nova imatge de la campanya
photo_camera Mollerussa Comercial presenta la nova imatge de la campanya

Mollerussa Comercial posa en marxa dilluns vinent una nova acció promocional que, sota el lema Jo ja compro a Mollerussa... i tu?, sortejarà 14 compres de franc cada setmana d’un màxim de 25 moll€uros. Seran dues cada dia de dilluns a divendres i 4 més dissabte a la tarda gràcies la incorporació d’un nou personatge: el Moll€uroman. Precisament aquest nou dinamitzador comercial va assistir a la roda de premsa de presentació de la nova campanya comercial, la qual va anar a càrrec de l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i d'Àlèx Català i Núria Giribet, president i membre de l’entitat, respectivament.

Solsona ha destacat la continuïtat de la tasca dinamitzadora de Mollerussa Comercial “amb campanyes imaginatives que no cauen en la rutina” i que ajuden a potenciar el sector comercial. Per la seva part, Àlex Català ha fet un balanç positiu de la posada en marxa del moll€uro que ara precisament tornarà a ser protagonista en aquesta campanya que com la de l’any passat per aquestes dates també oferirà aparcament gratuït a tots els clients que comprin a les botigues adherides a Mollerussa Comercial.

Aquest dissabte 3 d’octubre es farà un càsting per triar la imatge de l’entitat per a properes campanyes

A diferència de la tardor passada, en aquesta ocasió no es comptarà amb un punt d’informació per retornar els diners de la zona blava sinó que seran els mateixos botiguers els que ho faran a més de complir amb la tasca d’informadors de tots els avantatges de la campanya, segons ha indicat Català, el qual ha considerat que oferir aparcament gratuït és una bona eina per fidelitzar la clientela com ho demostra el fet que en la passada temporada es van arribar a tornar més de 600 euros en tiquets de parquímetre.

Pel que fa a les compres de franc, Català ha explicat que tots els clients que facin qualsevol adquisició en establiments associats a Mollerussa Comercial des del 5 d’octubre i fins al 30 de novembre hauran de presentar el tiquet de compra si és el cas que són afortunats en el sorteig.

Com a tret de sortida de la campanya, Mollerussa Comercial ha organitzat per aquest dissabte 3 d’octubre un càsting per triar la imatge de l’entitat per a properes campanyes. La cita per a tots els joves d’entre 16 i 28 anys que vulguin participar-hi és a partir de dos quarts de 5 de la tarda a la plaça de l’Ajuntament.

Comentaris