Peix fresc a domicili, qui ho havia de dir

La fam'ilia Montilla en la peixateria de Mollerussa
photo_camera La fam'ilia Montilla en la peixateria de Mollerussa

Ens adonem que cada cop són menys les persones joves que compren peix fresc; el ritme diari, les grans superfícies, el congelat han derivat en un canvi d'hàbits que ha fet prescindible la compra en els establiments de barri. Així ho explicava la Manoli Montilla, la responsable d'una de les peixateries emblemàtiques de Mollerussa, i segona generació de l'establiment que gestiona amb el seu germà.

Amb aquesta observació duta a terme en el seu dia a dia d'atenció a una clientela fidel, però cada dia més gran, la Manoli va començar a barrinar quina en podia fer per fomentar el consum de peix fresc.

La xicota va arribar a la conclusió que les parelles joves no tenen temps per dedicar a la recerca de peix fresc i de temporada, ni a comparar preus. Aquest públic opta per la compra en grans superfícies o prescindir del peix. I per aquest motiu la peixatera va pensar que calia facilitar la feina i obrir el seu establiment a la xarxa.

qualsevol usuari pot veure l'oferta diària de peix fresc, fer la seva comanda i l'hi porten a domicili.

Peixateria Montilla producte frescEn la recerca d'oportunitats Peixateria Montilla va inaugurar el passat 1 de juny la seva parada virtual a la xarxa http://peixateriamontilla.com, des de la qual l'usuari pot veure l'oferta diària de peix fresc, fer la seva comanda i l'hi porten a domicili. Un servei que ha tingut molt bona acceptació, precisament en aquest segment de públic que no sol fer la compra diària de producte fresc.

La peixateria virtual actualitza diàriament els productes amb una petita descripció, l'origen i el preu i la cistella des de la qual es poden fer les comandes, que es lliuren a domicili, dos cops al dia. El projecte emprenedor ha començat a l'abast de Mollerussa i les poblacions més properes, i està previst que es pugui expandir a mesura que s'incrementi la demanda.

Es completa l'oferta amb articles congelats, i també amb un ampli ventall de plats preparats, que s'elaboren en el mateix establiment

Peixateria Montilla plats preparatsDes de la peixateria virtual, es completa l'oferta amb articles congelats, i també amb un ampli ventall de plats preparats, que s'elaboren en el mateix establiment. Amb aquest catàleg, Manoli Montilla i el seu equip han volgut adaptar l'activitat tradicional als nous hàbits i diversificar per tal d'arribar a més segments de població.

Manoli Montilla, assegura que amb aquesta iniciativa també han volgut fomentar el consum de peix, un producte important per la dieta, del que cada cop es prescindeix més. Ara des del web peixateriamontilla.com, ja no hi ha excusa per no incorporar a la nostra dieta el peix fresc i portat a casa.

Comentaris