21.10.2019 |
Territoris.cat

El Congrés Digital de Catalunya convida a Torrefarrera com a exemple de gestió pública eficient

L’alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre,ha explicat les actuacions fetes i projectades en el municipi en l’àmbit de les noves tecnologies i la seva aplicació per a una gestió pública eficient, oberta i innovadora

L’alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre en el Congrés Digital de Catalunya 1
L’alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre en el Congrés Digital de Catalunya 1
El Congrés Digital de Catalunya convida a Torrefarrera com a exemple de gestió pública eficient

L'alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre ha sigut un dels ponents convidats en el II Congrés Digital de Catalunya, un esdeveniment co-organitzat per la Generalitat, el Consorci Localret i el Consorci AOC, que se celebra a Barcelona els dies 25 i 26 de gener.

Latorre ha estat convidat a participar en el marc de l’eix temàtic Gestió Intel·ligent del Territori per exposar les experiències que l’Ajuntament està duent a terme i té projectades per fer del municipi un poble smart (intel·ligent).

Durant la seva intervenció, l’alcalde ha explicat, en primer lloc, que els principals objectius que es va marcar l’actual equip de govern en aquest àmbit van ser solucionar la manca de connexió de banda ampla, la manca d’informació i eficàcia i eficiència en la gestió interna municipal, la manca de mecanismes de comunicació amb la ciutadania o que el parc empresarial resultava poc atractiu respecte a la resta.

Els principals objectius que es va marcar l’actual equip de govern en aquest àmbit van ser solucionar la manca de connexió de banda ampla

En aquest sentit, entre els projectes que ja estan implantats, ha destacat la posada en marxa del gestor d’expedients, la signatura digital telemàtica, l’arribada de la fibra òptica al Parc Empresarial, l’accés wifi a edificis municipals i públics i equipaments municipals (Wifarrera) o l’arribada de la fibra òptica a tot el municipi.

En relació a la comunicació amb la ciutadania, ha posat èmfasi en què, entre el 2011 i el 2017, al pregó, la carta i la web, s’hi han sumat el butlletí municipal en paper, les xarxes socials (1400 seguidors al perfil de l’Ajuntament a Facebook, 600 al perfil de Facebook de la regidoria de Joventut i 700 a Twitter), la newsletter setmanal (500 subscrits), l’Ebando (1500 subscrits), el sistema Happyclick d’avaluació de serveis o la nova APP municipal.

Comentarios