Plusfresc contribueix a la qualitat de vida de persones vulnerables

La cadena de supermercats lleidatana col·labora amb l'Hospital Sant Joan de Déu, Rotary International, Fundació ASPROS i AFANOC amb la comercialització en els seus establiments de polseres, oli, llavors i gorres solidàries
Imatges de Sunka, el cor de Plusfresc @Territoriscat (3)
photo_camera La cadena de supermercats lleidatana col·labora actualment amb quatre entitats socials

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, continua impulsant iniciatives destinades a millorar la qualitat de vida de totes aquelles persones que es troben en situacions de vulnerabilitat. En aquest sentit, la companyia col·labora actualment amb quatre entitats socials a través de la venda en els seus establiments de productes solidaris.

Una d'aquestes entitats és l'Hospital Sant Joan de Déu, amb qui han creat les polseres SMILE. A partir de la venda d'aquestes polseres, que tenen un preu de 5 euros, es vol finançar projectes que contribueixin a pal·liar les conseqüències socials i emocionals de la Covid-19 i que es desenvolupin a qualsevol dels centres adherits a l'Hospital a Catalunya, com és el cas de Sant Joan de Déu Terres de Lleida. 

Plusfresc col·labora també en la campanya de vacunació contra la polio de Rotary International a través de la venda d'un oli solidari elaborat per la Cooperativa Oli Baró de Maials. Així, de cada garrafa de cinc litres d'oli venuda al mateix preu de venda al públic de 22 euros, es destina un 10% a aquesta campanya, fent possible la vacunació de cinc nens contra la poliomielitis.   

Sota el lema Per cada llavor una història, per cada història, una persona, Plusfresc se suma per segon any consecutiu a la campanya #PlantemFutur de la Fundació ASPROS. En aquest cas, la cadena de supermercats comercialitza a algunes de les seves botigues llavors cedides per l'empresa Semillas Batlle amb la voluntat de reforçar el teixit laboral de la Fundació.

Finalment, la cadena de supermercats ha volgut unir-se també a AFANOC amb la venda de la Gorra NATURA, destinada a recaptar fons per tal de poder atendre a infants i adolescents amb càncer de manera totalment gratuïta. El disseny d'aquesta gorra vol llançar un missatge d'energia positiva i esperança en moments de dificultat.

Des dels seus inicis ara fa més de 90 anys, Plusfresc manté un fort compromís amb la millora del seu entorn més pròxim a través de la promoció d'iniciatives solidaries i la seva participació en campanyes especialment pensades per ajudar a les persones més vulnerables.  

Comentaris