Acudam renova la tecnologia per millorar la comunicació amb els residents dels Serveis d'habitatge

L’entitat social podrà dur a terme aquesta iniciativa amb l’aportació de 10.000 euros que ha rebut de la Fundació la Caixa a través de l’Acció Social de CaixaBank
La presidenta d'ACUDAM Angelina Roure amb els directius de "La Caixa"
photo_camera La presidenta d'ACUDAM Angelina Roure amb els directius de "La Caixa"

Amb la voluntat de millorar la comunicació entre els residents i familiars dels Serveis d’Habitatge, l’associació ACUDAM del Pla d’Urgell renovarà la centraleta telefònica. La millora tecnològica permetrà que les persones residents puguin rebre trucades als seus habitatges, la qual cosa no era possible amb l’anterior tecnologia. L’equipament també està previst que pugui servir d’eina pels professionals, ja que permetrà enregistrar els horaris de les tasques, els canvis posturals, alertes, rondes entre altres possibilitats. 

Els gestos d’ACUDAM van constatar la necessitat del canvi de tecnologia durant l’estat d’alarma, un període duran el qual els residents van estar aïllats per evitar els contagis, i la comunicació va estar força limitada.

L’entitat social podrà dur a terme aquesta iniciativa amb l’aportació de 10.000 euros que ha rebut de la Fundació la Caixa a través de l’Acció Social de CaixaBank. Els Serveis d’Habitatge d’ACUDAM compta amb una dotació de 60 places on actualment i conviuen 51 persones, tutelades per 46 professionals. 

Comentaris