Territoris TV

'L'important de la vida', campanya de promoció de la DOP Les Garrigues

El dia 1 de febrer es va presentar l’espot televisiu que donarà tret de sortida a tot un marc d’accions de comunicació i promoció que es duran a terme al llarg de l’any. El Pla de Comunicació, previst fins al 2020, està adreçat a donar un enfoc a la marca molt més actual i proper. Apostant en l’àmbit digital, a través de les xarxes i la presència a internet, tot i que també es contempla organitzar i participar en diferents esdeveniments, dirigits a diferents públics, que fomentin la cultura i coneixença de l’oli. Amb aquesta campanya es pretén, alhora, fomentar l’activitat i visibilitat de les cooperatives-operadores inscrites. La DOP Les Garrigues neix fa més de 40 anys com a segell de certificació de qualitat i origen del seu oli d’oliva verge extra arbequina, arran de la iniciativa i pròpia necessitat de productors, avançats al seu temps, que formaven part d’un territori que va trencar esquemes per oferir un producte cada dia més competitiu i que porta més d’un terç de segle entre els millors olis d’oliva del món. Avui en dia ja són 21 les cooperatives-operadores associades, que representen la producció de 24 municipis, preveient el seu creixement en breu.

Comentaris