La lluita per mantenir el referent de comerç tradicional i de proximitat

Al llarg dels anys la família Serret ha evolucionat en el sector de l'esport i la puericultura i una pinzellada en la joguina, aconseguint la confiança dels seus clients amb el tracte personal i l'experiència comercial que ha passat de generació en generació.

La secció d'Esport de Serret.
photo_camera La secció d'Esport de Serret.

Amb tres generacions en el seu palmarès i la contínua lluita per la competència en els nous mercats globals i tecnològics, Serret ha superat tots aquests entrebancs amb un esforç i constància que ha situat l'establiment mollerussenc com a destacat referent de l'esport, la puericultura, el viatge i la marroquineria.

Al llarg dels anys la família Serret ha evolucionat en el sector de l'esport i la puericultura i una pinzellada en la joguina, aconseguint la confiança dels seus clients amb el tracte personal i l'experiència comercial que ha passat de generació en generació.

Actualment l'establiment compta amb una variada i qualitativa oferta de les primeres marques de l’àmbit esportiu, així com de la puericultura, adequades a la demanda dels seus clients tenint en compte la relació, qualitat preu.

La seva estratègia de relació personalitzada ha estat capaç de contrarestar la competència de grans superfícies i la venda on-line, amb un acurat assessorament als clients que ha obtingut el seu retorn en un increment de la confiança.

Des de la botiga Serret han estat atents a les tendències, el ressorgiment dels hàbits esportius i la seguretat infantil, i per aquests motius dirigeixen la seva oferta en aquesta línia. Uns hàbits que també han influenciat en la manera de vestir, que cada cop compta amb més addictes a la comoditat i funcionalitat de la roba de cada dia, i per tal de donar resposta a aquestes exigències tan sols es pot fer amb un catàleg de les marques punteres en els sectors que l’establiment comercialitza.

En definitiva, estem parlant d’un establiment que ofereix totes les garanties de poder trobar l’article que s’adequa a cada necessitat, i sense caure en els tòpics dels preus elevats quan es parla de les primeres marques. Es tracta de la satisfacció i la confiança del client que permet potenciar el comerç de proximitat.

Comentaris