Maridatge de disseny i complements per boda, naixement, bateig i comunió

La jove creativa Núria Girabet ha desplegat una línia d'invitacions i detalls. Innovadora i de gran creativitat, deixa de costat els tòpics més clàssics, entrant en una recerca de materials i formes totalment innovadores.

IMG_4460
photo_camera La dissenyadora Núria Girabet disposa d'un catàleg propi, amb treballs personalitzats i amb materials i dissenys innovadors. 

Publireportatge

En el comerç actual, cada cop és més necessari despertar la creativitat i la innovació, per tal de fer front a la competència en tots els àmbits del sector. Les noves tecnologies, la mobilitat, i les grans superfícies, obliguen al petit comerç i a les iniciatives privades a evolucionar en l'originalitat i en la diferenciació del producte. 

La dissenyadora Núria Girabet ha sigut una d'aquestes emprenedores, que ha treballat per trobar la simbiosi més efectiva entre la seva professió i la diversificació en àmbits relacionats. Des del desplegament de la seva formació, el disseny gràfic, la Núria va divulgar un maridatge perfecte entre la seva creativitat i l'àmbit de la boda, els naixements, el bateig i la comunió. 

Des del seu establiment al carrer Domènec Cardenal, la Núria ofereix un ampli ventall d’articles de puericultura, que deriva en una especialització -entre altres- en les llistes de naixement, treballant amb les millors marques del mercat. 

Com s'ha dit anteriorment, fugint del tòpic i els estàndards que es poden comercialitzar, la Núria va desplegar un catàleg propi, amb treballs personalitzats, i el més important, amb materials i dissenys innovadors.  

Els targetons tradicionals, amb més o menys gràcia, els va substituir per elements quotidians, com llaunes, rodets de fotografia o bosses amb detalls, caixes i mocadors, tota una sèrie d’elements relacionats amb les persones a les quals va dirigit el treball. 

La seva proposta, diferencia i aporta personalitat, sempre amb la complicitat del client. 
Aquesta roda de negoci ha fet possible que la Núria en la majoria de les ocasions, mantingui el vincle amb la parella que comença amb el disseny de les invitacions de casament, per continuar amb la llista de naixement, els detalls de bateig, els articles de puericultura, fins a arribar a la primera Comunió. Un cercle de confiança que la Núria manté amb una oferta de productes i marques de la millor funcionalitat i qualitat. 

Aquesta estratègia ha permès a un petit comerç de Mollerussa distingir-se, per la seva originalitat, el tracte personalitzat, i un maridatge d'articles que garanteixen la fidelització del client, davant de la competència de grans superfícies i fins i tot de la xarxa.

Per altra banda, per la seva trajectòria amb més de 12 anys com a dissenyadora gràfica, la Núria Girabet ha estat mereixedora de diversos premis i reconeixements a la seva tasca, una creativitat que es transmet en el seu establiment del Carrer Domènec Cardenal, 56 de Mollerussa.

Comentaris