Més de 120 professionals participen en la primera Trobada sobre Transformació Digital de Lleida

La jornada, organitzada per la firma lleidatana Xtrategics, ha reunit especialistes en innovació i màrqueting digital de l’àmbit empresarial i institucional com Google, ISDI o Marca Barcelona, entre altres

Jornada digital al Palau d'Anglesola amb Xtrategics
photo_camera Jornada digital al Palau d'Anglesola amb Xtrategics

Més de 120 d’empresaris i professionals de 80 firmes lleidatanes han participat aquest divendres, en la primera Trobada Empresarial sobre Transformació Digital de Lleida organitzada per la consultora lleidatana Xtrategics a l’Edifici Sage del Palau d’Anglesola. Especialistes en innovació i transformació digital de Google, Marca Barcelona, ISDI, Buylevard.com i Xtrategics han exposat les seves experiències i casos d’èxit al llarg de la jornada.

El nostre repte amb esdeveniments com aquest és amplificar i fer d’altaveu de la feina de qualitat que s’està fent al territori i ajudar a créixer les empreses acompanyant-los en la seva transformació digital, ha explicat Albert Polo, soci de Xtrategics. Estem molt contents, per una banda, per l’èxit de convocatòria que ha superat les nostres previsions, i, per una altra, perquè els assistents ens han transmès la seva satisfacció en relació al contingut i la qualitat de les ponències, ha indicat el responsable de la consultora lleidatana.

els Ponents i organitzadors de la Jornada digital al Palau d'Anglesola amb XtrategicsHa presentat la jornada l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, qui ha lloat la iniciativa de Xtrategics, que posa de manifest que el territori té l’ambició sana de voler créixer i ser referents arreu, per això cal impulsar actes de militància territorial com aquest.

Sergio Hornillos, soci de Xtrategics, ha basat la seva ponència en 15 tuits que ha desenvolupat durant la seva intervenció. L'era analògica ha donat pas a la digital sense gairebé adonar-nos formant part cada vegada més de les nostres activitats laborals i empresarials i cal aprofitar aquesta circumstància per optimitzar la relació amb els nostres clients i millorar els resultats de negoci, ha destacat.

El fundador de Buylevard.com i Reskyt.com, Lluís Garcia, ha recordat que, de mitjana, consultem el mòbil unes 150 vegades al dia, una petita mostra de com la nostra vida s’ha digitalitzat. En aquest sentit, Rosa Romà, directora de Comunicació de l’Hospital Vall d'Hebron i responsable de Marca Barcelona (2011-2015) ha incidit en la importància de la presència digital de les empreses afirmant que si no, som invisibles; però hem de tenir clar què volem explicar als usuaris, els hem d’impactar perquè si no caurem en la seva infoxicació, és a dir, els asfixiarem amb un excés d’informació que no els interessa.

Al seu torn, Fátima Gallo, Digital Talent Manager a l’Instituto Superior para el Desarrollo de Internet (ISDI) defensa que tenim nou consumidors, però també nous treballadors, per això, si el negoci vol digitalitzar-se, també s'ha de digitalitzar l'organització i el talent; si no ho fem, estem perdent competitivitat i no aconseguirem la fita de la transformació total.

Finalment, Laura De Alcalá, Agency Account Strategist de Google Partners, ha introduït les campanyes de Google Adwords, com han de dissenyar-se per ser eficients i com maximitzar les inversions publicitàries dels anunciants.

Comentaris