Mollerussa Comercial llança una nova emissió de Duros a quatre pessetes

Mollerussa arrencava el programa d'activitats nadalenques aquest dissabte amb el Mercat de Santa Llúcia, un certamen també marcat per les normatives sanitàries i preventives, amb una desena de parades instal·lades a la plaça de l'Ajuntament amb una oferta de tota mena d'elements decoratius per Nadal, i un berenar solidari en benefici de la pròxima edició de La Marató de TV3
Campanya Duros a quatre pessetes, Mollerussa Comercial
photo_camera Campanya Duros a quatre pessetes, Mollerussa Comercial

L'associació de Comerciants de Mollerussa, amb el suport de l'Ajuntament, donaran continuïtat a la campanya Duros a quatre pessetes, una estratègia que es va estrenar al mes de maig amb l'objectiu de donar suport al comerç local. En la nova edició que arrencarà el pròxim 9 de desembre, l'entitat disposa de la quantitat de 77.000 euros perquè repercuteixin directament entre els seus afiliats, a través de la bonificació en les compres dels clients. D'aquesta manera la logística de la campanya Duros a quatre pessetes consisteix a bonificar als compradors en bescanviar euros per molleuros -la moneda comercial local-, per cada 50 euros rebran 55 molleuros, i per 100 euros 110 molleuros.

Mercat de Santa Llúcia Mollerussa @MollerussaTVMollerussa arrencava el programa d'activitats nadalenques aquest dissabte amb el Mercat de Santa Llúcia, un certamen també marcat per les normatives sanitàries i preventives, que ha limitat la participació de parades i públic. La Cambra de Comerç, impulsor del mercat, tot i les restriccions, va considerar que en la mesura de les possibilitats calia la presència de la convocatòria que obre la porta de Nadal.

Una desena de parades instal·lades a la plaça de l'Ajuntament amb una oferta de tota mena d'elements decoratius per Nadal, un berenar solidari en benefici de la pròxima edició de La Marató de TV3, i un espectacle dels Diables ARF de Mollerussa, van completar una jornada amb color, olor, i sabor nadalenc.

Mollerussa Comercial, i l'Ajuntament completen el programa de dinamització comercial, facilitant als compradors 1.000 hores d'estacionament gratuït en les zones blaves, que es bescanvien amb els tiquets de compra en els establiments de l'entitat. El consistori de la capital del Pla d'Urgell també aporta a la campanya un centenar d'entrades per les sessions de cinema infantil a la Sala del Centre cultural, i quaranta pels espectacles de teatre infantil, que es bescanviaran per compres superiors als 30 euros. Es completarà la logística nadalenca amb l'animació musical als carrers i places del centre de la ciutat.

Mollerussa Comercial, aprofita la campanya de Nadal per presentar MonederMolleuro, un sistema de fidelització que permet acumular euros per cada compra que seran bescanviables en paper per fer les compres. Cal fer la inscripció a l'oficina de l'entitat o per la web.

Comentaris