La campanya consistirà a fer una fotografia mossegant una peça de fruita

Plusfresc se suma a la campanya que inicia Postureig de Lleida per tal de promoure la defensa del producte local

La campanya té com objectiu fomentar el consum de la fruita lleidatana
photo_camera La campanya té com a objectiu fomentar el consum de la fruita lleidatana

Plusfresc fomenta el consum de la fruita de LleidaPostureig de Lleida ha impulsat un nou repte que té com a objectiu promoure el consum de fruita local.

Aquest repte consisteix a motivar a la població per fer-se una fotografia mossegant una peça de fruita que hagi estat elaborada a Lleida i compartir-la a les xarxes socials amb el hashtag FruitaDeLleidaChallenge i nominar amics perquè s'uneixin a la campanya. 

Per tal de sostenir el consum de fruita local la cadena de supermercats Plusfresc s'ha sumat, per segon any consecutiu, a la campanya.

L'objectiu és donar suport als productors locals que ofereixen productes variats, frescos i de proximitat.

Segons ha explicat el director general de la cadena, Francisco González, s'han volgut sumar a aquesta iniciativa per contribuir a la defensa de l'agricultura de Lleida, ja que el producte local és un dels principis més importants de Plusfresc des de la seva creació. Per aquest motiu, a banda d'aquesta campanya també se sumen de manera periòdica a altres iniciatives que donin suport al producte autòcton.

Entre altres, l'any passat van retirar totes les pomes i peres de producció importada com a resposta al veto rus que tenia com a objectiu refusar la fruita europea.

Comentaris