Mollerussa Comercial exhaureix existències de la campanya Duros a quatre pessetes en quatre setmanes

La campanya va posar en circulació un total 108.000 molleuros -moneda local per realitzar compres en els establiments de Mollerussa Comercial - que suposarà una injecció directa de diners a l'economia dels establiments de l'entitat 

Àlex Català bescanvia els darrers molleuros de la campanya
photo_camera Àlex Català bescanvia els darrers molleuros de la campanya

Quatre setmanes han estat suficients per exhaurir les existències de la campanya Duros a quatre pessetes, que l'associació Mollerussa Comercial va arrencar el 25 de maig i estava previst que es prolongués un parell de mesos. Segons fons de l'associació la bona acollida de la campanya per part del públic ha sigut el motiu que finalitzes abans del previst, al voltant d'un miler de persones han bescanviat euros per molleuros durant les quatre setmanes. Cada client podia bescanviar fins a 100 euros que l'hi resultaven 120 molleuros, que podrà utilitzar quan ho cregui convenients.

La campanya va posar en circulació un total 108.000 molleuros -moneda local per realitzar compres en els establiments de Mollerussa Comercial - que suposarà una injecció directa de diners a l'economia dels establiments de l'entitat 

Clients, i associats han qualificat la iniciativa de molt positiva. Per una banda ajuda a reactivar el comerç, restauració i serveis de la ciutat, després dels gairebé dos mesos del tancament obligat per la pandèmia. I per altra suposa un estalvi important pel comprador amb un sistema directe.

Mollerussa Comercial també s'ha mostrat satisfet per la implicació dels associats en la campanya així com ha agraït a l'Ajuntament de Mollerussa, que ha col·laborat en el finançament de la campanya, pel seu suport i col·laboració.

Comentaris