Curro Bernabeu, l'americana Marissa Mcinturff, i el mollerussenc Juanjo Ordorika, treballen clips gastronòmics d'alta qualitat

El trio de professionals audiovisuals, enregistra un nou treball dedicat als entrepans, utilitzant el pa rústic especialitat de la cuina de la pizzeria mollerussenca.

Bernabeu, Ordorika i Mcinturff, preparen el rodatge
photo_camera Bernabeu, Ordorika i Mcinturff, preparen el rodatge

El realitzador Curro Bernabeu, catalitza la creativitat del director de fotografia Juanjo Ordorika i de la foodstyler Marissa Mcinturff, per dur a terme un projecte audiovisual que té com a objectiu incorporar una component artística d'alta qualitat als missatges gastronòmics. Segons Bernabeu, es tracta d'aconseguir donar protagonisme als elements bàsics que formen part d'un espot gastronòmic, ressaltant les textures, els colors i la plasticitat, com si es tractés d'actors.

Bernabeu, Ordorika i Mcinturff, visionen el materialBernabeu, afegeix que es tracta d'un segment de la producció que té gaires experts i per aquest motiu, ha unit l'experiència del mollerusenc Ordorika i de la nord-americana Mcinturff, per aconseguir el seu objectiu. Després de finalitzar el treball Breakfast, amb la que el trio aconsegueix una imatge acurada i d'alta qualitat, amb una senzilla recepta d'un ou fregit amb torrada i cansalada, es submergeix en els secrets de l'entrepà.

Per dur a terme aquesta nova producció, s'ha traslladat aquest dilluns a la cuina de la Pizzeria Breiko de Mollerussa, després de descobrir el pa rústic que utilitza l'establiment, per als seus entrepans. En l'escenari mollerussenc, l'equip de rodatge ha treballat sobre una original proposta d'entrepà de llom de tonyina, amb ruca, ou dur, tomàquet, anxoves, i bitxo.

Aquesta nova proposta passarà a formar part del catàleg professional del trident, que es comercialitzarà en les principals productores mundials, especialitzades en publicitat i promoció de productes alimentaris i gastronòmics. Un sector en el qual hi ha una manca de creativitat, donat que en la major part dels missatges es busca el protagonisme dels personatges en detriment dels productes i la imatge.

Amb aquesta producció, l'equip de Curro Bernabeu, Juanjo Ordorika i Marissa Mcinturff, aporten rellevància a la bona cuina de Pizzeria Breiko, i a la bona imatge dels entrepans amb segell Català.

Comentaris