Postureig de Lleida ha impulsat un nou repte que té com a objectiu promoure el consum de fruita local.
Aquest repte consisteix a motivar a la població per fer-se una fotografia mossegant una peça de fruita que hagi estat elaborada a Lleida i compartir-la a les xarxes socials amb el hashtag FruitaDeLleidaChallenge i nominar amics perquè s'uneixin a la campanya.
Per tal de sostenir el consum de fruita local la cadena de supermercats Plusfresc s'ha sumat, per segon any consecutiu, a la campanya.
L'objectiu és donar suport als productors locals que ofereixen productes variats, frescos i de proximitat.
Segons ha explicat el director general de la cadena, Francisco González, s'han volgut sumar a aquesta iniciativa per contribuir a la defensa de l'agricultura de Lleida, ja que el producte local és un dels principis més importants de Plusfresc des de la seva creació. Per aquest motiu, a banda d'aquesta campanya també se sumen de manera periòdica a altres iniciatives que donin suport al producte autòcton.
Entre altres, l'any passat van retirar totes les pomes i peres de producció importada com a resposta al veto rus que tenia com a objectiu refusar la fruita europea.