La cadena de supermercats SUPSA Supermercat Pujol ha tancat el primer semestre de l’any amb un increment del 7,7% en vendes respecte al mateix semestre de l’any passat, superant els 63 milions d'euros. Pel que fa a superfície constant, les vendes s’han incrementat en un 3,2%.
Segons Francisco González, director general de Plusfresc, “es tracta d’unes xifres molt bones que ens demostren que els nostres clients confien en nosaltres i que estan satisfets tant amb la qualitat del nostre producte".
La cadena ha reformat els establiments de l'Avinguda Blondel a Lleida i els de Torrefarrera, Almacelles, Alcoletge i Alpicat
A aquestes bones dades cal afegir la reforma que la companya ha portat a terme als establiments que té a l’Avinguda Blondel de Lleida i als municipis de Torrefarrera, Almacelles, Alcoletge i Alpicat, un procés que es va iniciar l’any passat i que continuarà al llarg dels pròxims mesos, segons González.
Actualment SUPSA Supermercat Pujol compta amb 1.000 col·laboradors i una xarxa d’establiments ubicats, a més de Lleida, a Tarragona, Barcelona, l’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent.
A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.