La Setmana de la Comunicació de la UdL celebra 20 anys "retornant al futur"

La iniciativa, organitzada per l’alumnat de 3r Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals, debat enguany els reptes de futur en el sector, amb el títol “Back to the Future”
20a Setmana de la Comunicació de la Universitat de Lleida ©Mario Gascón
photo_camera 20a Setmana de la Comunicació de la Universitat de Lleida ©Mario Gascón

La Setmana de la Comunicació de la Universitat de Lleida (UdL) celebra la seva 20a edició amb el debat sobre els reptes de futur en el sector de la comunicació i el periodisme. El programa d’enguany porta per títol “Back to the Future” i tracta, entre altres, dels avenços tecnològics o de la intel·ligència artificial. Les ponències han tingut lloc de dilluns, fins aquest dimecres a la Facultat de Lletres de la UdL.

El paer en cap, Miquel Pueyo, acompanyat del tinent d’alcalde Paco Cerdà i de la regidora Elena Ferre, ha assistit a la xerrada “IA, substituirà la màquina als comunicadors i periodistes?”, amb la divulgadora i podcaster de “Criaturas inmersivas”, Eva Domínguez, i el responsable d’Innovació a RTVE, David Corral

El paer en cap, Miquel Pueyo, assistint a la ponència sobre intel·ligència artificial de la 20a Setmana de la Comunicació ©Mario Gascón
El paer en cap, Miquel Pueyo, assistint a la ponència sobre intel·ligència artificial de la 20a Setmana de la Comunicació ©Mario Gascón

Avui, la graduada en dret, activista i influencer, Carla Galeote, parla de feminisme a les xarxes i tancarà el programa la taula rodona amb el podcaster Adri Romeo, la periodista Rut Camí, la creadora de contingut Charas Vega i els productors Kionalia Project. També, en el marc del dilluns, van participar-hi el periodista i cofundador del diari ARA, Antoni Bassas, amb “de la ràdio local al món digital” i la periodista i creadora del RoyalSalseo, Núria Marín, sobre el safareig a TikTok.

El contingut de les ponències es podrà recuperar al canal de YouTube i es fa seguiment de les jornades a les xarxes socials. L’alumnat de 3r del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals és l’encarregat d’organitzar la Setmana de la Comunicació, amb dues dècades de trajectòria. La iniciativa està impulsada pel Departament de Filologia i Comunicació de la UdL i compta amb la col·laboració de la Facultat de Lletres, el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària, el Consell Social i la Societat Catalana de Comunicació de l’Institut d’Estudis Catalans. 

Comentaris