120 Joves connecten amb empreses a la novena edició de #JOVULLSER a Mollerussa

La novena edició del #JOVULLSER a Mollerussa ha estat un èxit amb la participació de més de 120 joves i la presència de 7 empreses destacables, incloent Sorigué, Lo Taller, Marlex, Bonarea, Garrofé, Group Saltó i Randstad.

Els joves escoltant amb atenció a la novena trobada #JOVULLSER al Teatre l'Amistat de Mollerussa - Foto: Cambra Lleida
photo_camera Els joves escoltant amb atenció a la novena trobada #JOVULLSER al Teatre l'Amistat de Mollerussa - Foto: Cambra Lleida

Aquesta iniciativa, organitzada per la Cambra de Comerç de Lleida amb la col·laboració de l’Oficina Jove del Pla d’Urgell, l’Ajuntament de Mollerussa, el Consell Comarcal del Pla d’Urgell i la Direcció General de Joventut, ha tingut com a objectiu principal connectar joves de 16 a 29 anys que busquen feina amb empreses en cerca de personal.

Networking i Orientació Laboral

El Teatre L'Amistat, escenari d'aquesta trobada, s'ha convertit en un vibrant centre de networking. Es van habilitar quatre zones especialitzades: la Zona Empreses, per a la presentació d'ofertes de treball; la Zona Tallers, amb activitats pràctiques com la creació de currículums i entrevistes teatralitzades; la Zona d'Assessorament, on agents locals van oferir orientació professional; i la Zona Digues la Teva, un espai creatiu per als assistents.

Moment d'intercanvi d'impressions a la novena trobada #JOVULLSER al Teatre l'Amistat de Mollerussa - Foto: Cambra Lleida

Experiències i Valoracions

Tant participants com empreses han valorat positivament l'esdeveniment. Andreu Bargalló, estudiant del grau mitjà en pedra natural, ha remarcat la importància de

brindar oportunitats a joves sense experiència laboral però amb moltes ganes de treballar.

Carla Molina, consultora de recursos humans de Marlex, ha subratllat la importància d'una bona actitud en els candidats.

Suport Institucional i Futur

L'alcalde Marc Solsona i altres representants institucionals han expressat la seva satisfacció per l'èxit de l'esdeveniment. La iniciativa s'emmarca dins del Programa Integral de Calificación y Empleo (PICE) i compta amb la col·laboració de diverses entitats locals. La Cambra de Comerç de Lleida, juntament amb els seus col·laboradors, espera continuar aquesta iniciativa i ampliar-la en properes edicions, destacant el potencial del jovent de la comarca i del territori en general.

Comentaris