Més de 350 participants, en la primera jornada digital per als joves a Mollerussa

Motivació, emprenedoria, lideratge i creativitats, els quatre eixos d’unes ponències experiencials amb conferenciats que han assolit l’èxit amb el ‘Match’ de la transformació digital

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
photo_camera El cantant d'Alcarràs Ezvit 810, junt als altres ponents del bloc d'experiències - Foto: Fira de Mollerussa

El Teatre L’Amistat de Mollerussa ha reunit aquest matí més de 350 inscrits en la primera edició de l’esdeveniment Grow Day, una jornada digital adreçada al públic jove i que esdevé enguany la novetat de la 8a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital #LleidaDigital que es realitzarà demà divendres. La convocatòria, que respon a les demandes plantejades pels assistents de passades edicions a la cita empresarial, ha estat tot un èxit, superant les expectatives, segons ha valorat el director d’Xtrategics, Narcís Romà, firma coorganitzadora juntament amb Fira de Mollerussa.

Precisament, el vicepresident de l’ens firal i primer tinent d’Alcaldia, Joel Bastons, ha estat l’encarregat de donar la benvinguda als participants.

En una posterior atenció a la premsa, Bastons ha mostrat la seva satisfacció per la bona afluència i pel fet que Mollerussa acolli una jornada d’aquest tipus “que dona als joves aquesta visibilitat per creure en ells mateixos, innovar, buscar talent i, sobretot, donar-los les eines i el reconeixement perquè tot això vagi a més

En aquesta línia, el representant municipal, que ha afegit que Mollerussa sempre estarà al costat d’aquest tipus d’iniciatives, ha recalcat la potencialitat de les Terres de Lleida, amb oportunitats i reptes de futur que hauran d’encarar els joves.  

El primer tinent d'Alcaldia de Mollerussa i vicepresident de Fira de Mollerussa, Joel Bastons, ha donat la benvinguda als assistents
El primer tinent d'Alcaldia de Mollerussa i vicepresident de Fira de Mollerussa, Joel Bastons, ha donat la benvinguda als assistents - Foto: Fira de Mollerussa

Per la seva part, Romà ha detallat la procedència dels inscrits, la major part d’aquests de centres educatius de Mollerussa, Tàrrega o Lleida, mentre que un centenar ho han fet de forma particular.

Per al director d’Xtrategics, qui ha qualificat la jornada d’avui com a “indispensable”, ha assenyalat que constitueix una prèvia a l’adreçada al món empresarial de demà, i que serveix per posar damunt la taula el moment de transformació actual on els joves “tenen el repte de liderar aquest canvi

Motivació, emprenedoria, lideratge de canvi i creativitat han estat els quatre eixos del contingut de les ponències que s’han succeït al llarg del matí i que ha obert Alae El Amouki, qui amb mig milió de seguidors al seu canal Fuerza explosiva de Youtube i tres-cents mil més en TikTok i Instagram, ha parlat de la seva experiència guiant-se pels sentiments, i no pels pensaments “que et bloquegen”, alhora per fer “allò que de veritat em feia feliç”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
El cantant d'Alcarràs Ezvit 810, junt als altres ponents del bloc d'experiències - Foto: Fira de Mollerussa

En aquesta mateixa línia s’ha expressat l’artista i muralista de Mollerussa, Kamma Marlo, qui ha posat en valor la jornada “perquè els joves puguin aprendre que no només existeixen els oficis típics i tòpics” sinó  que també es poden crear negocis “d’allò que t’agrada”, alhora que ha ressaltat la importància “que hi confiïs i que creguis que ets mereixedor de totes aquestes coses que t’estan passant”.

L’artista mollerussenca ha participat en el bloc d’experiències juntament amb CI STORE, coneguts per revolucionar les xarxes amb la seva manera de negociar amb la primera botiga a Espanya de revenda de productes limitats i arrasant a TikTok amb més d’1.400.000 entusiastes; el cantant d’Alcarràs EZVIT810, com una de les cares més representatives de l’escena actual del rap -amb un disc d’or i acaba de presentar el seu nou single No love-, o Pau Nadal, propietari de la perruqueria Sublime i el barber lleidatà de moda entre els personatges del món de la música i les xarxes socials.

El bloc de lideratge de la transformació digital ha comptat també amb coneguts ponents com la Marta Duran, d'Invelon Group; el Pau Sabaté, col·laborador habitual de Mediaset; el Guillem Polo, un jove emprenedor de Mollerussa, i la Carla Diaz, de Xtrategics, qui ha demanat a les empreses que deixin fer “un pas endavant i ens escoltin” a aquests joves que s’estan incorporant al món laboral i que són nadius digitals.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Zoe Valero, de Torrons Fèlix, durant la seva intervenció, amb els altres ponents del bloc de lideratge -Foto: Fira de Mollerussa

Zoe Valero, de Torrons Fèlix, qui aquesta mateixa setmana ha estat premiada per l’organització empresarial catalana Pimec pel seu poder d’innovació, ha format part també d’aquest espai de lideratge, parlant en la seva intervenció de com revolucionar i impulsar una petita empresa des del món digital.

Encarregat de la darrera xerrada ha estat el formador de pensament creatiu, consultor de màrqueting estratègic i conferenciant internacional, Paco Lorente, qui ha impartit la conferència Troba el teu match creatiu perfecte.

Lorente, que també hi serà divendres a la jornada empresarial sobre transformació digital, ha adreçat la seva participació avui en com els joves “poden prendre les seves pròpies decisions i com, d’una manera fàcil i ràpida amb petites eines tècniques, poden arribar a tenir molt més clares les idees i les decisions”. Jordi Tudó i la Marina Pérez, dos joves locals referents a les xarxes socials, conduiran l'acte de divendres matí.

Comentaris