La nova campanya de la flor d'Aitona innova amb una jornada de Blossom i un nou producte gastronòmic

La campanya estrena novetats com la jornada de Blossom i les magdalenes de préssec i xocolata elaborades per productors locals
Presenten la nova campanya de fruiturisme 'Endinsa't a Aitona' ©AjAitona
photo_camera Presenten la nova campanya de fruiturisme 'Endinsa't a Aitona' ©AjAitona

L'Ajuntament d'Aitona va presentar el passat 8 de febrer en una roda de premsa a la seu de la Diputació de Lleida la nova campanya de la flor d'Aitona 'Endinsa't a Aitona' que tindrà lloc al municipi aitonenc del 26 de febrer al 27 de març

Enguany el consorci es planteja assolir un nou rècord de participació a través d'un canvi en la programació que oferta

L'alcaldessa del municipi, Rosa Pujol va fer un incís en què l'any passat ja van recuperar la normalitat després de la pandèmia i ha explicat que enguany volen fer un pas més per tal d'oferir una "campanya històrica" i aconseguir l'essència que tenia el projecte abans de la pandèmia: "per tot plegat, hem preparat una campanya molt ambiciosa. Un esdeveniment que consolidi Fruiturisme com el projecte turístic líder al territori i que dignifiqui i promogui com es mereixen els valors de la nostra pagesia i la història, cultura i entorn natural únic de casa nostra", apuntava Pujol

La campanya donarà el tret de sortida amb l'arribada de la segona edició de la Trobada de tractors i cotxes antics que tindrà lloc a Aitona el pròxim 26 de febrer. Els vehicles antics es concentraran al Pavelló Poliesportiu, on hi haurà un esmorzar popular, una gimcana de tractors a la plaça de Fruites Agustí Llop i un recorregut pel poble

Cartell de la nova campanya de la flor de Fruiturisme 'Endinsa't a Aitona' ©Fruiturisme
Cartell de la nova campanya de la flor de Fruiturisme 'Endinsa't a Aitona' ©Fruiturisme

Una de les novetats d'aquesta edició és la jornada de Blossom, una iniciativa que permetrà connectar amb la natura ja sigui a través d'un brunch, una visita a la cova del Pare Palau o mitjançant una sessió de meditació

La següent activitat programada és el 4 de març, on tindrà lloc la primera jornada de Blossom, on es connectarà amb la natura a través de propostes com un brunch, una visita a la cova del Pare Palau i als camps i sessions de meditació, Hatha, relaxació i xacres a càrrec d'un duet femení format per Judith Calzada i Marina Cerdá.

Enguany la campanya també estrena un producte gastronòmic nou, les magdalenes "Oh! El petit pecat d'Aitona" i "Oh! El petit plaer d'Aitona", farcides del producte estrella, el préssec i maridades amb xocolata, una producció elaborada pels productors locals Ca la Kika, Pangea i Rustik

També, el 5 de març, agafarà el relleu l'11a edició de la Caminada Popular, una de les activitats més tradicionals de la campanya que un any més mostra el compromís solidari a través del Centre d'Iniciatives Solidàries Ángel Olaran. El cap de setmana següent, 18 i 19 de març, serà el torn de la caragolada solidària a favor de les Germanetes dels Ancians Desemparats i la bicicletada familiar. 'Endinsa't a Aitona' clourà el 25 de març amb una actuació musical a càrrec d'un grup de versions i un discjòquei

D'altra banda, Fruiturisme ofereix dues propostes atractives. Els dies 4, 11 i 18 de març concebrà una ruta fotogràfica per a gaudir de la posta de Sol; i els diumenges, 5, 12 i 19 de març, tindrà lloc una ruta compartida amb els respectius animals domèstics

També, l'edició estrena nova pàgina web i nova aplicació, que podran ser utilitzades quan s'enceti la campanya de la flor i detallaran tota la informació sobre les activitats. 

Comentaris