Robert Garcia Sisteró presenta «La vuelta al saber en 80 días»
El mollerussenc Robert Garcia Sisteró, cofundador de Territoris.cat i apassionat per la cultura i la tecnologia, publica el seu primer llibre, La vuelta al saber en 80 días, editat per Saber Creativo Editorial. L'obra ja es pot adquirir a Amazon i proposa al lector un viatge intel·lectual vibrant i accessible a través de 80 temes sorprenent, que abasten història, ciència, art, filosofia i tecnologia.
Des de petit, Garcia Sisteró va sentir una gran curiositat pels mons imaginaris i les civilitzacions perdudes, influït per la lectura de La volta al món en 80 dies de Jules Verne. El llibre reflecteix aquesta passió pel coneixement combinada amb la seva formació en enginyeria i cinema.
«La vuelta al saber en 80 días» és més que una obra divulgativa: cada capítol és una invitació a descobrir les grans preguntes que han marcat la història de la humanitat. A més, el llibre està acompanyat d’un audiollibre i il·lustracions creades mitjançant intel·ligència artificial.
Garcia Sisteró ha organitzat el llibre per temàtiques setmanals, amb cada dia dedicat a un àmbit específic, com la història, la ciència o la filosofia. Així, els lectors poden gaudir d'un viatge variat i coherent, amb un enfocament rigorós però proper.
Amb aquesta obra, l’autor busca despertar la curiositat i inspirar reflexions en els lectors. «La vuelta al saber en 80 días» no només informa, sinó que provoca preguntes i fomenta el debat. El viatge del saber no acaba aquí... només canvia de capítol, assegura Garcia Sisteró, que ja treballa en noves publicacions.
L'autor: una trajectòria lligada a la cultura i a la tecnologia
Robert Garcia Sisteró combina el pensament analític propi de la seva formació tecnològica amb una sensibilitat narrativa que ha desenvolupat al llarg dels anys en projectes audiovisuals i educatius. Actualment, es dedica a la docència i, des de fa més de tres anys, aprofundeix en l'àmbit de la intel·ligència artificial aplicada a l'aprenentatge, la creació de continguts i la comunicació.
Com a cofundador de Territoris.cat, Garcia Sisteró ha apostat des de sempre per un periodisme digital de proximitat i innovador a les Terres de Ponent. Amb «La vuelta al saber en 80 días» , fa un pas endavant en la seva vocació divulgativa, connectant passat i futur, radició i innovació. Aquest és el seu primer volum publicat, però ja prepara noves entregues per continuar viatjant pels camins infinits del saber. "El viatge del saber no acaba aquí... només canvia de capítol", afirma amb il·lusió.