Agroborges manté la seva aposta per la de l’Oli Qualitat Verge Extra i les Garrigues
16 de de gener de 2018 (16:19 h.)
L'acord, que es va iniciar l'edició anterior, estableix que l'empresa realitzarà una aportació econòmica a canvi que el patronat de Fira reprodueixi falques publicitàries per la megafonia del recinte; a més de garantir la presència de marca i menció a les presentacions singulars del certamen i de la identitat visual corporativa d'AgroBorges, a l'espai on es duran a terme les jornades tècniques, la Sala Maria Lois de la Casa de la Cultura, que durant els dies de Fira passarà a anomenar-se Espai AgroBorges.
El patrocini d'AgroBorges ha derivat en la col·laboració de l'empresa en la segona Jornada Tècnica que, a petició del sector, s'ha programat per primera vegada el dijous previ a començar el certamen, per parlar sobre La qualitat de l'oli del camp fins al consumidor, organitzada per l'Ajuntament de les Borges i l'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA).