La creativitat en l'origen d'un projecte emprenedor
A aquestes altures de l'era de la tecnologia, utilitzar la paraula creativitat pot semblar gratuït, ja que al voltant d'aquest concepte existeix un gran nombre d'eines que comporten una percepció de senzillesa professional, o més ben dit, de poca participació de l'enginy. Però segons els entorns en els quals es mou aquest concepte, i si li afegim joventut i emprenedoria, puc garantir que aquesta percepció canvia totalment.
Per argumentar aquesta reflexió, utilitzarem un joveníssim projecte empresarial que sota el nom d'Impressiona han impulsat la Lucia Ramon i la Laura Solans, dues graduades en Comunicació Audiovisual i Periodisme, que es van especialitzar en màrqueting digital un cop van finalitzar la carrera
Partint de l'elecció del nom, Impressiona es presenta, per una banda, com un mot que ha permès aglutinar tots els serveis que havia d'oferir el seu nou projecte i, per altra banda, com la sensació que havia de causar en els seus clients. O sigui, que impressiona com a percepció sensorial i, a més, com activitat d'impressió de papers i materials, en tot el seu ventall de possibilitats imaginables.
En definitiva, es tracta d'un projecte emprenedor sorprenent que caldria consultar, tant en l'àmbit particular com empresarial, si es vol conèixer la manera de comunicar amb creativitat i eficàcia
Trobareu la Lucia i la Laura a l'Avinguda de la Pau, número 53, de Mollerussa. Pot ser tota una descoberta.