Instagram es converteix en eina de promoció turística del Pla d'Urgell
16 de de març de 2017 (17:37 h.)
L'Oficina de turisme del Pla d'Urgell va engegar aquest dimarts la campanya Tasta el Pla, que consistirà a promocionar àmbits de la comarca a través d'Instagram
L'àrea de Turisme del Consell Comarcal del Pla d'Urgell va engegar aquest dimarts 14 de març la primera acció de la campanya Tasta el Pla, amb la que es vol divulgar la tasca dels productors i restauradors així com l'oferta turística de la comarca. La iniciativa consisteix en sortejos mensuals de productes i experiències gastronòmiques entre les persones que participin en les accions de divulgació de la campanya a través de la xarxa social d'Instagram.
Per participar a Tasta el Pla, els requisits seran mensualment els mateixos, cal ser seguidor del perfil d'Instagram de Turisme, @turismedelpla, i de l'establiment o productor que hi col·labora, en aquest cas el restaurant La Guspira, @laguspira_restaurant. A més, s'haurà de clicar, m'agrada a la fotografia del cartell del sorteig que es publicarà en cadascun d'aquests dos perfils. Per últim, s'ha de deixar un comentari, només al cartell que penjarà l'Oficina, amb el hashtag #tastaelpla i s'han d'etiquetar, en aquest mateix comentari, tres persones amb les quals es voldria gaudir d'aquesta experiència.