Mollerussa Open Night es consolida com a "referent al territori" amb un gran èxit de públic i vendes
Anna Gomà s'emporta el creuer pel Mediterrani, un dels premis d'aquesta quarta edició en la que van participar una vuitantena d’establiments comercials
"Referent al territori" o "un mirall per a altres ciutats de la província", van ser alguns dels qualificatius amb els que l'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i el president de l'associació Mollerussa Comercial, Àlex Català, van definir el desenvolupament de la quarta edició de la Mollerussa Open Night de divendres passat, una iniciativa que es consolida "com l'esdeveniment comercial de l'any amb un gran èxit de públic i de vendes".
El públic va ser no només de Mollerussa sinó també de la comarca i d'altres indrets de Lleida
La resta de premiats van ser Lourdes Pelegrí, qui es va emportar el cap de setmana a Andorra amb dues entrades a Caldea, i Maite Sol, Teresa Álvaro, Mamadou Lama i Teresa Niubó, com a guanyadores de les ampolles de vi, gentilesa del Castell del Remei.
Pel que fa a les vendes, el balanç va ser positiu segons el president de l’associació de Mollerussa Comercial. Enguany s’hi ha implicat més d’una vuitantena d’establiments associats el que suposa un 30% més que en l’anterior edició i fins i tot hi ha hagut algun comerç que s’ha donat d’alta a l’associació comercial.