Arriba l'últim cap de setmana de la Ruta de la Tapa de San Miguel per divulgar la gastronomia local
Aquest dijous, últim cap de setmana de la Ruta de la Tapa de Lleida, que compta amb la participació d'un total de 61 establiments d'hostaleria lleidatans, una proposta gastronòmica que sota el concepte Food Explorers de Ruta, ha tingut lloc del 7 al 10 de juny i del 14 al 17 de juny. La convocatòria l'organitza la Federació d'Hostaleria de Lleida, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Lleida, Turisme de Lleida, el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) i cervesa San Miguel.
Els establiments participants oferiran durant dos caps de setmana, de dijous a diumenge, una tapa dissenyada expressament per a l'ocasió, que se servirà amb San Miguel Especial o San Miguel 0,0% per 2,50 euros
Un jurat, format per representants de la Federació d'Hostaleria de Lleida i experts gastronòmics, puntuarà la presentació, la qualitat, l'elaboració i l'originalitat de la tapa. El jurat seleccionarà d'entre totes les propostes, la Millor Tapa 2018
A més, les tapes també podran valorar-se a través de l'aplicació mòbil www.estamosdetapas.com, sumant així puntuacions a les creacions en miniatura. El premi, que s'atorgarà un cop finalitzada la ruta, consisteix en el lliurament d'una distinció en representació de l'hostaleria lleidatana i la possibilitat de participar amb estand propi per als tres primers finalistes a la fira Cervisia.
La proposta gastronòmica compta amb el suport de Mahou San Miguel, la cervesera que compta amb un centre de producció a Lleida, que destaca especialment per la innovació, un element distintiu de la companyia.
Des de la planta de Lleida, s'ha impulsat especialment l'R+D+i de la companyia i s'han ideat llançaments que han revolucionat el sector, com la categoria de cerveses 0,0%, la primera cervesa ecològica d'Espanya, Sant Miquel ECO o la recent Sant Miguel 0,0 Isotònica
El desenvolupament de les tecnologies més noves aplicades als processos de producció i control han convertit aquesta planta en un centre modern que combina la més pura tradició cervesera amb un alt grau d'automatització, el que permet tenir una garantia total de qualitat del producte i assegurar la màxima seguretat, eficiència i sostenibilitat industrial.
El centre té una capacitat de producció de 2 milions d'hectolitres a l'any, 4 línies d'envasat multi format, una superfície de 165.000m2, un magatzem de 6.500 m² i treballen 150 professionals.
A més, Mahou San Miguel, a través de la seva marca San Miguel, porta des de 1890 explorant el món a la recerca de les millors experiències cerveseres, entenent aquest viatge com una cruïlla de cultures, estils de vida i tradicions i, sobretot, com un aprenentatge continuat.