La professionalització per ser competitius a l'empresa familiar de Lleida

La coach Alícia Romero durant la seva intervenció

Publireportatge

En el moment d'endegar un projecte, les expectatives i la incertesa van de la mà. No obstant, quan s'assoleix, aflora una sensació de tranquil·litat per la feina ben feta. Aquest seria el cas de l'organització de la I Trobada d'autònoms, emprenedors i empreses de Lleida, amb finalitat solidària, impulsada per Sara Millàs i Eulàlia Romà

L'esdeveniment, que va tenir lloc dissabte, a l'Hotel Condes de Urgel, va comptar amb un més que apreciable nombre de participants del món empresarial i emprenedor de Lleida i comarques, empreses joves i d'altres de reconeguda trajectòria que van aprofitar l'oportunitat que se'ls brindava de networking per valorar aspectes diferencials de llurs productes i serveis.

El periodista Santi Roig, va presentar i conduir l'acte, donant pas a les diverses intervencions.

A grans trets, els conferenciants van tractar aspectes rellevants per assolir l'èxit d'un projecte empresarial

 La primera ponència, Desmarca't - desenvolupa amb èxit la teva marca personal a càrrec de Xavier Roca, va girar entorn de la creació de marca, posicionament i objectius a assolir per a ser competitius. 

Sergio Rodríguez Clariana amb la seva xerrada sobre Per què les empreses familiars no arriben a la tercera generació? va destacar la importància de les decisions en la continuïtat de l'empresa familiar, pel que fa a la profesionalització per a la seva supervivència o en una dissolució a temps. 

Per la seva part, la coach Alícia Romero va oferir pautes per superar les barreres que, a vegades, determinen les nostres accions i bloquejos a l'hora de prendre decisions. Amb la seva xerrada Neutralizar a los fantasmas de tu presentación: estrategias para decir lo que quieres decir sin miedo, va interactuar amb els assistents.

La presidenta d'AREMI, Ma Mercè Batlle, associació que atén a persones amb paràlisi cerebral o altres limitacions físiques o motores, va agrair a l'organització la iniciativa i el suport de col·laboradors i assistents en la causa solidària, els beneficis de la qual es destinaran a la construcció d’una banyera especial per a fer sessions d’hidroteràpia que porta el nom Vull abraçar l'aigua! 

Durant les pauses, es va organitzar un coffee break amb productes de The Bakery Shop, i un dinar de cloenda, gentilesa de la cadena lleidatana de Supermercats Plusfresc.

Finalitzava l'acte una intervenció de 2 minuts de cadascun dels assistents, que van presentar llurs projectes professionals i serveis. 

La I Trobada d'autònoms, emprenedors i empreses de Lleida ha estat una realitat que ha afavorit un espai B2B a les terres de Lleida.

Les seves impulsores, Eulàlia Romà i Sara Millàs, es van mostrar molt satisfetes per la bona acollida, amb el desig d'una futura edició 2019, agraint l'assistència i complicitat de Down Lleida, JCI, Drac màgic Events, The Bakery Shop i el patrocini de Plusfresc, Diputació de Lleida, Electrica Serosense, TECF, Tallers Priego, Asur Brok Corredoria d'Assegurances, Vidal & Godina Assessors i Territoris.cat.