El Patronat de Turisme de Lleida promou els circuits de Trail Running

Circuit Santa Fe, Alt Urgell @Deparunner
Un  equip de la publicació digital Tus Destinos i el director de la revista Trail Run han recorregut les comarques de Lleida la darrera setmana

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha organitzat la darrera setmana del mes de març dos viatges de premsa per donar a conèixer el Pirineu i les Terres de Lleida i promocionar els circuits de trail running a través de bloguers i publicacions del món del turisme i viatges.

D’una banda, el trail runner Deparunner, influencer, corredor, director de la Revista Trail Run, speaker de curses de muntanya nacionals i internacionals i director tècnic de Wild Trail Project, entre d’altres, ha participat del 21 al 26 de març en un bloctrip amb l’objectiu de promocionar els circuits de trail running del Pirineu i les Terres de Lleida i fer-ne difusió  a través de les seves xarxes socials amb visita a diferents indrets de  les comarques del Segrià, la Noguera, el Pallars Sobirà, l’Alt Urgell i l’Urgell. 

El seu recorregut es va iniciar amb la Marató del Segre a La Granja d’Escarp,  amb posterior desplaçament a la comarca de la Noguera on va  visitar Penelles i el seu Street Art i el Castell de Montsonís i va realitzar la  Gerb Trail 20k +900.  Al Pallars Sobirà va fer el circuit Milla Vertical d’Àreu i una sortida de raquetes de neu a l’estany de Mascarida (Tavascan). Seguidament va visitar la comarca de l’Alt Urgell on va gaudir del circuit Santa Fe i va acabar la seva estada per les comarques de Lleida a l’Urgell on va poder descobrir la zona trail  La Serra del Tallat que transcorre per Rocallaura, Montblanquet i el Santuari del Tallat.

Per la seva banda, un equip de la revista Tus Destinos, revista digital i blog de turisme i viatges que publica informació turística nacional i internacional, ha dut a terme del 25 al 28 de març una ruta per 3 pobles (Montonís,Taüll i Arties) i 2 ciutats (Solsona i Lleida) de la demarcació de Lleida per a la seva promoció, ja que formen part de les marques Pobles amb encant i Ciutats amb caràcter de l'Agència Catalana de Turisme.

La promoció s'ha fet a través de les xarxes socials amb el contingut gravat en els 4 dies de ruta pels diferents pobles i ciutats de la demarcació.