Quatre ferits en l'ensorrament d'una casa a Vilanova de Bellpuig

La casa ensorrada de Vilanova de Bellpuig. Foto: Bombers
Dues persones han estat han quedat atrapades a la runa, però no es tem per la seva vida

L’ensorrament parcial d’una casa al carrer Major de Vilanova de Bellpuig, al Pla d’Urgell, ha provocat aquest dimarts al matí quatre persones ferides, dues de les quals en estat greu. Segons han informat els Bombers de la Generalitat i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), dues persones han quedat atrapades sota les runes, corresponents als ferits més greus.

Els serveis d’emergència han pogut rescatar una de les persones atrapades, mentre continuen els treballs per alliberar la segona. L’avís de l’incident s’ha rebut a les 6.18 hores i ha mobilitzat un ampli dispositiu d’emergència.

Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat 16 dotacions dels Bombers, incloent-hi efectius del Grup d’Estructures Col·lapsades (GREC) i unitats canines, que inspeccionen la zona per assegurar-se que no hi hagi més persones afectades. Paral·lelament, el SEM ha activat quatre ambulàncies i un equip de suport psicològic per atendre les víctimes i els familiars.