Comença la campanya de la Rosa de galeta i xocolata de l'obrador El Rosal
Sant Jordi s'ha convertit, després del Nadal, en una època forta per l'obrador de galetes El Rosal gràcies a la seva rosa de galeta i xocolata. Ja fa 5 anys que es van inventar aquest producte i les seves vendes no han parat de créixer. Especialment entre l'àmbit empresarial un cop superada la sotragada de la crisi moltes empreses tornen a apostar per accions de responsabilitat social empresarial i de fidelització pels seus clients i treballadors.
Busquen també detalls gastronòmics originals i diferents que puguin sorprendre i generar una bona imatge de marca
La responsable de vendes de l'obrador, Mònica Viladot, explica que estem notant, ja des de la campanya de lots de Nadal, que les empreses s'estan recuperant de la crisi i tornen a invertir en accions de fidelització.
Cada vegada més també volen sorprendre amb productes diferents i originals, i si són gastronòmics encara millor! La clau també és personalitzar-los al seu gust, amb el seu logo i que se'ls puguin sentir seus
També hem notat més sensibilitat per col·laborar en projectes amb impacte social, però això no vol dir que no carreguin el preu i busquin les millors condicions.
Mentrestant compten amb l'ajuda d'algun distribuïdor que s'encarregarà de repartir les roses per tal que el dia 23 d'abril botigues d'arreu de Catalunya, també a Barcelona, puguin vendre la rosa de galeta de xocolata a tota la ciutadania.