Lleida Ocasió recupera l'activitat firal i la reactivació econòmica

Imatge dels visitants a la fira Lleida Ocasió @FiraLleida
Lleida Ocasió ha tingut lloc entre divendres i diumenge als pavellons 3 i 4 i a la zona exterior del recinte de Fira de Lleida de Fira de Lleida amb 32 expositors i una oferta de més de 560 vehicles, entres cotxes urbans, utilitaris, compactes, berlines, monovolums, SUV, 4x4, esportius, vehicles industrials, motos i autocaravanes

LLeida ocasió tancaba la vintiquatrena edició aquest diumenge “amb un balanç global força satisfactori, ja que essent la primera fira presencial en un any i mig, s’ha desenvolupat amb plena normalitat i sense cap incident important”, segons paraules d’Oriol Oró, director general de Fira de LleidaOró va remarcar que “Lleida Ocasió marca un punt d’inflexió en la recuperació de l’activitat firal i en la reactivació econòmica, en gran part gràcies a l’aplicació d’un sistema d’Intel·ligència Artificial que garanteix en temps real la celebració de fires segures”. El certamen ha tancat amb una previsió de vendes que ronda els 125 vehicles, a l'espera de tancar operacions.

Continuant amb el balanç, el director general de Fira de Lleida ha incidit en que, a més de la satisfacció general pel fet d’haver-se pogut celebrar el saló i per haver atret un públic molt interessat en la compra d’un vehicle, la gran majoria d’expositors ha valorat positivament el certamen, ja que el 95% de les empreses presents a la fira ja ha manifestat la voluntat de repetir en la propera edició.

Cal recordar que Lleida Ocasió ha tingut lloc entre divendres i diumenge als pavellons 3 i 4 i a la zona exterior del recinte de Fira de Lleida de Fira de Lleida amb 32 expositors i una oferta de més de 560 vehicles, entres cotxes urbans, utilitaris, compactes, berlines, monovolums, SUV, 4x4, esportius, vehicles industrials, motos i autocaravanes.

A més de la presència física de visitants, les principals novetats d’enguany han estat l’increment d’expositors, la consolidació dels expositors complementaris als de vehicles tradicionals (empreses d’adaptació de furgonetes, motos elèctriques i autocaravanes) i, sobretot, la implementació del sistema de control sanitari d’Intel·ligència Artificial per garantir la seguretat de visitants, expositors i organitzadors.