L'aliança de la consultoria Xtrategics i Fira Mollerussa consoliden la Trobada sobre Transformació Digital
La consultoria Xtrategics i Fira de Mollerussa va convocar el passat divendres un important nombre de representants de l'empresariat lleidatà interessats en els nous formats i eines digitals per divulgar les seves activitats, en el marc de la quarta edició de la Trobada sobre Transformació Digital.
L'aliança entre el patronat Fira Mollerussa i la consultoria de Google Parner Xtrategics, ha permès unir equipaments i esforç que ha desembocat en un important increment de participació, arribant als 319 inscrits, molt superior a l'anterior edició. La capital del Pla d'Urgell ha volgut implicar-se en l'organització de la Trobada, en el marc del projecte Smart city i SmartLab que està desplegant des de fa uns anys.
Els participants van poder gaudir de la xerrada de la Social Media & Content Strategy, Mariama Sall, qui va exposar algunes de les estratègies per tal que les empreses puguin afrontar projectes de futur amb la irrupció de la quarta revolució industrial. En la xerrada Sall va destacar que les empreses han de canviar l'estratègia de dirigir les seves accions en els productes i fer-ho als clients.
Per la seva banda, la responsable de B-WOM i PaoCapital, Helena Torras, va assegurar que l'usuari és el jefe, i l'avanç de la innovació ens afecta a tots.
També va participar en la Trobada, el, Gerent Comercial de Negoci d'IberCaja José María Santos, qui va exposar la manera que es va desplegar el projecte Ecosistema Más Empresa, una estratègia que va consistir a oblidar el concepte de vendre productes i centra l'esforç en el client, desenvolupant plataformes útils per als usuaris.
Es va tancar la jornada amb un dels fenòmens més estesos en els darrers anys en les xarxes, els anomenats Influencers, persones que utilitzen les xarxes per connectar marques i clients. Una exposició que van dur a terme Jordán i Carles Galí, Influencers i vídeo-bloguers multicanal, que van explicar la seva experiència iniciada fa 9 anys i com van conèixer la plataforma a mesura que pujaven continguts, primer com a youtubers i després com a influencers.