Mollerussa estrena una nova imatge corporativa inspirada en l'arquitectura de la ciutat
07 de de setembre de 2016 (22:17 h.)
El músic i compositor mollerussenc Marc Marzenit ha dut a terme un treball de producció pioner sintetitzant els sons reals dels espais municipals i convertint-los en melodies que amenitzaran els webs de l'Ajuntament
Mollerussa ha estrenat aquest dimecres la nova imatge corporativa que presidirà la comunicació de la ciutat, a partir d'ara. Una creació que utilitza la 'M' del nom de la ciutat com a element bàsic, que es complementa amb quatre variacions que representaran als equipaments singujlars de la ciutat, Ajuntament, Piscina Coberta, Biblioteca Comarcal Jaume Vila i Teatre L'Amistat.
Aquests elements seran els que apareixeran en els nous webs que l'Ajuntament estrenarà pròximament, i que incorporaran la música del compositor i productor Marc Marzenit. El músic mollerussenc ha dut a terme un treball sense precedents fins ara, que ha consistit a enregistrar els sons naturals de cadascun dels equipaments i sintetitzar-los en una melodia musical que l'usuari escoltarà en el moment d'accedir al web. Marzenit s'ha permès la llicència de barrejar les quatre melodies originals i convertir-les en una cançó, que es podrà descarregar des del web de l'Ajuntament..