Mollerussa demostra que qualsevol imitació de l'Open Night és pura coincidència
04 de de juliol de 2016 (10:56 h.)
L'Associació de comerciants de la capital del Pla d'Urgell ha consolidat una fórmula que s'ha convertit en referent, combinant l'acció comercial i el lleure, en l'arrancada de la campanya de rebaixes
Utilitzant un dels mots que s'han popularitzat a les xarxes socials, quan un tema es converteix en viral, podríem dir que la nova edició de l'Open Night de Mollerussa va tornar a Petar l'inici de la campanya de rebaixes. L'Associació Mollerussa Comercial ha consolidat una fórmula única i innovadora, amb un gran poder de convocatòria.
L'estratègia de Mollerussa Comercial ha consistit en organitzar un preàmbul de lleure, gastronomia i animació, des de l'horari de tancament dels establiments i fins a la mitjanit, i a parir de primer minut del dissabte obrir les botigues fins a les tres de la matinada. L'estratègia dels comerciants ha demostrat la seva efectivitat, donat que el públic gaudeix d'una programació prèvia d'activitats que comencen amb el Running Open Night. Una prova atlètica que dóna el tret de sortida amb la voluntat de fomentar l'activitat física.
La nit també va comptar amb un campionat de botifarra solidari que va impulsar el Centre d'Iniciatives Solidàries Àngel Olaran, una competició que es va celebrar a la plaça de l'Ajuntament.