Mollerussa presenta una marca turística per promocionar la ciutat i atreure el turisme

Marc Solsona, Rosalia Carnicé i Mireia Caba durant la presentació de la nova marca turística 'Mollerussa et conVida' - Foto: cedida per l'Ajuntament de Mollerussa

L'eslògan 'Mollerussa et conVida!' té l'aigua com a protagonista

L'Ajuntament de Mollerussa va presentar aquest dissabte la nova marca de turisme amb la qual vol promocionar arreu la capital del Pla d'Urgell com a destinació a visitar. Amb l'eslògan 'Mollerussa et conVida', la marca té l'aigua del Canal d'Urgell i la terra que rega com a protagonista.

 L'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, va explicar que l'objectiu és vendre els actius de la ciutat per a atraure visitants de fora i alhora també socialitzar-los entre la pròpia ciutadania perquè els coneguin millor, amb l'objectiu d'ajudar a reactivar l'economia a través del turisme.

La presentació de la nova marca es va fer en el marc de la 149a Fira de Sant Josep, que la ciutat ha celebrat aquest cap de setmana.

L'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i regidors de la ciutat a la presentació de la nova marca turística 'Mollerussa et conVida' que s'ha et en el marc de la 149a Fira de Sant Josep - Foto: cedida per l'Ajuntament de Mollerussa