Campanya dels agents públics i privats del sector turístic del Pla d'Urgell per atreure visitants
La campanya compagina, natura, cultura i gastronomia, amb espais naturals i equipaments culturals, amb una oferta conjunta, que també promocionarà els productors locals de la comarca.
Els agents públics i privats del Pla d'Urgell inicien una campanya conjunta amb l'objectiu de millorar el posicionament com a destí turístic de la comarca. Una acció, que ha partit de les visites guiades a l'Estany d'Ivars i Vila-sana i l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell, es complementarà amb una oferta de tastos, maridatges i pícnics, amb productes elaborats artesanalment a la comarca.
El sector elaborador de la comarca disposarà de tres punts de venda dels productes, en l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell, en el Punt d'Informació de Cal Sinén i a la botiga La Boira Km 0 del Palau d'Anglesola.
Cal destacar que els 35 membres de l'Associació de Turisme del Pla d'Urgell han elaborat una ceràmica amb el seu logotip que col·locaran en els establiments per tal que es pugin distingir. Per la seva banda l'àrea de turisme del Consell Comarcal ha reeditat els mapes turístics amb informació actualitzada i en quatre llengües.