El Patronat de Turisme de Lleida presenta 35 experiències en l'entorn del sector de l'oli
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, amb la col·laboració dels consells comarcals de la Noguera, l'Urgell, el Segrià, les Garrigues i el Pallars Jussà han presentat aquest dilluns trenta-cinc propostes turístiques vinculades al voltant del sector de l'oli. Una iniciativa que preveu convertir l'oferta en un producte turístic d'oleoturisme competitiu i orientat a la demanda, amb propostes temàtiques segmentades per perfils de viatger.
Actuacions dirigides als mercats francès i anglès
D’altra banda, s'han actualitzat les propostes en el web específic d'oleoturisme, que recull 35 experiències i activitats vinculades a l'oli a les cinc comarques productores de les Terres de Lleida. A la vegada, s'ha traduït el contingut de la plataforma a l'anglès i francès amb l'objectiu d'atendre la demanda d'aquests mercats i disposar d'una eina de promoció internacional. També s'han enviat correus electrònics a 100.000 subscriptors del mitjà francès 'Petit Futé' repartits per les zones geogràfiques del Migdia-Pirineus, Llenguadoc-Rosselló i PACA (acrònim que fa referència a la zona de la Provença-Alps-Costa Blava, regions del sud-est de França).