El Patronat de Turisme de Lleida presenta 35 experiències en l'entorn del sector de l'oli

Activitats oleoturisme ©AraLleida
photo_camera Activitats oleoturisme ©AraLleida

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, amb la col·laboració dels consells comarcals de la Noguera, l'Urgell, el Segrià, les Garrigues i el Pallars Jussà han presentat aquest dilluns trenta-cinc propostes turístiques vinculades al voltant del sector de l'oli. Una iniciativa que preveu convertir l'oferta en un producte turístic d'oleoturisme competitiu i orientat a la demanda, amb propostes temàtiques segmentades per perfils de viatger.  

Presentació de la campanya de promoció de l'Oleoturisme ©AraLleidaEl Patronat ha produït un vídeo promocional sobre el paisatge, les experiències i el patrimoni rural i cultural vinculats a l'oli, que es publicarà al web d'Oleoturisme i al canal YouTube d'Ara Lleida. Dins del pla de promoció establert també s'han programat una sèrie d'actuacions que complementen la promoció al web i xarxes socials pròpies, així com a mitjans de comunicació generalistes i especialitzats d'àmbit català i mitjans especialitzats d'àmbit estatal. Així mateix, el pròxim número de la revista 'Ara Lleida' que edita el Patronat de Turisme oferirà un reportatge sobre l'oli i el projecte 'Oleoturisme'.

Actuacions dirigides als mercats francès i anglès

D’altra banda, s'han actualitzat les propostes en el web específic d'oleoturisme, que recull 35 experiències i activitats vinculades a l'oli a les cinc comarques productores de les Terres de Lleida. A la vegada, s'ha traduït el contingut de la plataforma a l'anglès i francès amb l'objectiu d'atendre la demanda d'aquests mercats i disposar d'una eina de promoció internacional. També s'han enviat correus electrònics a 100.000 subscriptors del mitjà francès 'Petit Futé' repartits per les zones geogràfiques del Migdia-Pirineus, Llenguadoc-Rosselló i PACA (acrònim que fa referència a la zona de la Provença-Alps-Costa Blava, regions del sud-est de França).

Comentaris