Els targarins i targarines gaudiran de tres nous programes d'atenció a les persones

Local que ha llogat l'Ajuntament de Tàrrega per ubicar-hi la nova oficina de recursos socials

S'implementaran des de la nova oficina de recursos socials que el consistori obrirà properament al carrer de Sant Pelegrí

L'Ajuntament de Tàrrega treballa en la implementació de tres nous programes d'atenció social a les persones.

Els serveis es desenvoluparan a la nova oficina d'atenció ciutadana dedicada específicament a recursos socials que el consistori posarà en marxa molt aviat al carrer de Sant Pelegrí, 76

Es tracta dels programes Suport Digital (que ofereix assessorament a l'hora de realitzar tràmits en les diferents administracions); Estalvi Energètic (que resoldrà dubtes per entendre, per exemple, la factura de la llum); i el Punt de Referència per a la Gent Gran (que donarà ajuda a aquest sector de població en el seu dia a dia).

Aquestes iniciatives s'adreçaran no només a les persones derivades des de serveis Socials sinó que s'obriran a tota la població en general

Tal i com ja s'informà, la capital de l'Urgell ha formalitzat un contracte d'arrendament d'un local ubicat a la cantonada dels carrers de Sant Pelegrí i Pau Ferran, al barri del Cor de Maria, per ubicar-hi la nova oficina de l'àrea social municipal.

Són unes instal·lacions de planta baixa que ocupen una superfície de 386 metres quadrats.

L'espai requereix una mínima inversió per ser habilitat com a lloc de treball ja que recentment fou usat per la Generalitat de Catalunya com a oficina del Departament d'Agricultura. En aquest sentit, el local compta amb una desena de despatxos i sales a més d'una àmplia zona de recepció amb taulell.

Les regidories que es traslladaran a la nova oficina són Acció Social Associativa i d'Intervenció, Habitatge, Igualtat i Salut

En aquest punt, els tècnics corresponents hi tindran el seu lloc de treball i atendran les persones usuàries de les diverses àrees esmentades.